Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Использование восточной мудрости в практике работы психолога с агрессивными детьми

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Гасанова, Гюльнара Анатоллу кызы
dc.date.accessioned 2015-11-26T16:36:10Z
dc.date.available 2015-11-26T16:36:10Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Гасанова Г. А. Использование восточной мудрости в практике работы психолога с агрессивными детьми / Г. А. Гасанова // Міжнародний науковий форум: соціологія, психологія, педагогіка, менеджмент : збірник наукових праць / Ред. кол. : Євтух В. Б. (гол. ред.). – Київ : ТОВ «НВП «Інтерсервіс», 2015. – Вип. 18. – С. 117-121. uk_UA
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/8581
dc.description.abstract У даній статті розглянуто можливості, які надає східна мудрість, зокрема використання притч у практиці роботи психолога з людьми. Казки, притчі споконвіку допомагали людям подолати негативний настрій, життєві труднощі. Автором представлено досвід застосування притч в корекційних заняттях, які дозволили активізувати розумову діяльність учнів, підвищити стійкість до агресивних спалахів і правильно вибирати стратегію поведінки в конфліктній ситуації. Активне програвання конфліктних ситуацій, обговорення притч, перегляд відеороликів, з подальшим аналізом – найбільш ефективний спосіб корекції емоційної нестійкості школярів, а також навчання їх прийомам володіння собою в колективі. uk_UA
dc.description.abstract This article is about the opportunities offered by Eastern wisdom, in particular about the use of parables in the practice of a psychologist with people. Fairy tales, parables have always helped people to overcome the negative mood and life difficulties for centuries. The author presents the experience of applying the parables in the rehabilitative training which gave an opportunity to enhance students' mental activity, improve their resistance to aggressive situations and choose the right strategy in conflicts. Playing an active conflict, discussing parables, watching movies, with subsequent analysis is the most effective method of correcting emotional instability of students, as well as training them in how to self-control in the team. uk_UA
dc.language.iso ru uk_UA
dc.publisher ТОВ «НВП «Інтерсервіс» uk_UA
dc.subject агресія uk_UA
dc.subject конфлікт uk_UA
dc.subject неурівноваженість uk_UA
dc.subject притча uk_UA
dc.subject емоції uk_UA
dc.subject aggression uk_UA
dc.subject conflict uk_UA
dc.subject imbalance uk_UA
dc.subject parable uk_UA
dc.subject emotions uk_UA
dc.subject.classification 159.9 uk_UA
dc.title Использование восточной мудрости в практике работы психолога с агрессивными детьми uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу