Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Акбар, Эльмир
dc.date.accessioned 2015-11-26T16:06:57Z
dc.date.available 2015-11-26T16:06:57Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Акбар Э. Природа девиантного поведения / Э. Акбар // Міжнародний науковий форум: соціологія, психологія, педагогіка, менеджмент : збірник наукових праць / Ред. кол. : Євтух В. Б. (гол. ред.). – Київ : ТОВ «НВП «Інтерсервіс», 2015. – Вип. 18. – С. 100-106. uk_UA
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/8579
dc.description.abstract Дана стаття присвячена питанням деструктивної та девіантної поведінки серед підлітків та юнаків. Відзначається, що агресія як прояв непристосованості до соціального середовища особливо значимо проявляється у підлітковому віці. Вказується на істотні гендерні відмінності прояву агресії у старшому шкільному віці. Розглянуто основні проблеми міжособистісних відносин підлітків всередині сім'ї, сімейні конфлікти і прояв агресивної поведінки у подібних ситуаціях. Підкреслюється, що в ситуації соціально-економічної та екологічної нестабільності, посиленням впливу псевдокультури, неоднозначного впливу засобів масової комунікації, рекламних роликів, зміною в істотних ціннісних орієнтаціях молоді, проблеми агресивності, деструктивності, жорстокості, насильства, складність у вихованні дітей, деформації в розвитку особистості є негативними феноменами суспільного устрою, що породжують небажані форми моральної повинності. Деформації морального розвитку – одна з причин, через яку поведінка підлітків, юнаків стає кримінальною, а також це веде до появи соціально неприйнятних молодіжних субкультур. Вказується, що в умовах соціальної та педагогічної занедбаності можливий перехід дітей і підлітків на рівень злочинної поведінки. Вони здатні здійснювати значні протиправні дії, порушення і навіть злочини – хуліганство, крадіжка, шахрайство, бандитські нальоти, пограбування. Саме в цій ситуації розвитку стає актуальним антиципація майбутньої зріючої деструктивності, її профілактика, психокорекція та реабілітація з метою гармонізації соціальних відносин між дорослим і підростаючим поколіннями. Аналіз поняття агресії і порівняння інтерпретації цього терміну різними авторами і напрямами в психології проводиться з урахуванням принципів, фундаментальних методологічних передумов, системного узагальнення та відповідної методичної бази психологічного дослідження. uk_UA
dc.description.abstract The destructive behavior and destruction in general have been researched in the article. In addition to that, the nature of the aggression and interpretation of this concept made by different authors and current scientific trends have been compared. Delinquency and criminal behaviors including various forms of the aggression have been differentiated. Various real samples were analyzed based on the facts underlying this type of behavior. Adolescence age period have been considered in a number of physiological and psychological aspects. The authors of the Soviet and foreign authors of the analysis of this problem is to compare the difference. Adults within the family, the relationship with their parents was the center of attention. Stages of human development have been considered. Investigated age-related changes in the organism. Education from different family types is shown to lead to different results. That was the difference in attitude towards the role of parents. Destruction of some of the underlying issues have been considered. Manifest in different forms of aggression were compared. The role of education in the prevention of aggression. The destruction of some of the reasons for the increase were considered. uk_UA
dc.language.iso ru uk_UA
dc.publisher ТОВ «НВП «Інтерсервіс» uk_UA
dc.subject деструкція uk_UA
dc.subject агресія uk_UA
dc.subject девіантна поведінка uk_UA
dc.subject делінквентність uk_UA
dc.subject соціальна дезадаптація uk_UA
dc.subject девіантність uk_UA
dc.subject диспозиція uk_UA
dc.subject агресивність uk_UA
dc.subject асоціальна поведінка uk_UA
dc.subject destruction uk_UA
dc.subject aggression uk_UA
dc.subject deviant behavior uk_UA
dc.subject delinquency uk_UA
dc.subject social disadaptation uk_UA
dc.subject deviance uk_UA
dc.subject disposition uk_UA
dc.subject aggression uk_UA
dc.subject asocial behavior uk_UA
dc.subject.classification 316.62 uk_UA
dc.title Природа девиантного поведения uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу