ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Трегуб, Ольга Дмитрівна | |
dc.date.accessioned | 2015-11-17T09:58:59Z | |
dc.date.available | 2015-11-17T09:58:59Z | |
dc.date.issued | 2015-11 | |
dc.identifier.citation | Трегуб, Ольга Дмитрівна. Методика реалізації проблемного навчання у фаховій підготовці майбутніх учителів технологій : автореферат дис. … канд. пед. наук : 13.00.02 / О. Д. Трегуб ; наук. кер. С. М. Яшанов ; М-во освіти і науки України ; Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. – К., 2015. – 19 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/8496 | |
dc.description.abstract | Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук за спеціальністю 13.00.02 – теорія та методика навчання (технічні дисципліни) / Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. – Київ, 2015. Роботу присвячено дослідженню проблемного навчання у фаховій підготовці майбутніх учителів технологій. Розглянуто стан та перспективи проблемного навчання у фаховій підготовці майбутніх учителів технологій; визначено сучасні методи застосування методики проблемного навчання у процесі вивчення дисциплін інформатичного циклу майбутніх учителів технологій. Показано, що застосування проблемного навчання у навчальному процесі при навчанні дисциплін інформатичного циклу повинно здійснюватися з урахуванням дидактичних принципів: науковості, свідомості та активності, доступності, системності та послідовності, міцності знань, індивідуального підходу у навчанні. Сформульовано та описано основні методи реалізації проблемного навчання при вивченні інформатичних дисциплін, обґрунтовано методологічні підходи та організаційно- педагогічні умови ефективного впровадження проблемного навчання у процес фахової підготовки учителів технологій. На основі аналізу і узагальнення сучасної фахової і психолого-педагогічної літератури, розроблена модель організації та методики проблемного навчання у процесі вивчення дисциплін інформатичного напрямку. Ефективність впровадження методики реалізації проблемного навчання у фахову підготовку майбутніх учителів технологій аргументовано кількісними та якісними показниками у ході педагогічного експерименту. | uk_UA |
dc.description.abstract | Dissertation for the scientific degree of candidate of pedagogical Sciences in the specialty 13.00.02 – theory and methodology of training (technical discipline) / National pedagogical University after M. P. Dragomanov. – Kiev, 2015. The work is devoted to the study of problem-based learning in professional (it) the preparation of future teachers of technology. The state and perspectives of problem-based learning in the professional training of future teachers of technology; studied didactic conditions of use of the technique of problem-based learning and defined the modern methods of using the technique of problem-based learning in the process of studying of disciplines of the computer science cycle of future teachers of technology. It is shown that the use of problem-based learning in the learning process when studying disciplines of the computer science area must be based on didactic principles: science, consciousness and activity, accessibility, consistency and continuity, strength, knowledge, individual approach to learning. Formulated and describes the main methods of implementation of problem-based learning in the study of the disciplines of the computer science areas, reasonably methodological approaches and the organizational and pedagogical conditions of effective implementation of problem-based learning in the process of professional preparation of future teachers of technology. Based on the analysis and synthesis of professional and modern psychological and pedagogical literature, the model of the organization and methodology of problem-based learning in the process of studying of disciplines of the computer science direction. The effectiveness of implementation methods of implementation of problem-based learning in professional training of future teachers of technologies reasoned quantitative and qualitative indicators during the forming of the experiment. | uk_UA |
dc.description.abstract | Диссертация на соискание научной степени кандидата педагогических наук по специальности 13.00.02 – теория и методика обучения (технические дисциплины) / Национальный педагогический университет имени М. П. Драгоманова. – Киев, 2015. Работа посвящена исследованию проблемного обучения в профессиональной подготовке будущих учителей технологий. Рассмотрено состояние и перспективы проблемного обучения в профессиональной подготовке будущих учителей технологий; исследованы дидактичные условия применения методики проблемного обучения и определены современные методы применения методики проблемного обучения в процессе изучения дисциплин информатического цикла будущих учителей технологий. Показано, что применение проблемного обучения в учебном процессе при изучении дисциплин информатического направления должно осуществляться с учетом дидактичных принципов: научности, сознания и активности, доступности, системности и последовательности, прочности знаний, индивидуального подхода к обучению. Сформулированы и описаны основные методы реализации проблемного обучения при изучении дисциплин информатического направления, обоснованы методологические подходы и организационно-педагогические условия эффективного внедрения проблемного обучения в процесс профессиональной подготовки будущих учителей технологий. На основе анализа и обобщения современной профессиональной и психолого- педагогической литературы, разработана модель организации и методики проблемного обучения в процессе изучения дисциплин информатического направления. Эффективность внедрения методики реализации проблемного обучения в профессиональную подготовку будущих учителей технологий аргументирована количественными и качественными показателями в ходе педагогического эксперимента. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова | uk_UA |
dc.subject | проблемне навчання | uk_UA |
dc.subject | фахова підготовка | uk_UA |
dc.subject | інформаційно- технічні засоби навчання | uk_UA |
dc.subject | інформатична підготовка | uk_UA |
dc.subject | методика навчання | uk_UA |
dc.subject | інформатичні дисципліни | uk_UA |
dc.subject | учителі технологій | uk_UA |
dc.subject | problem-based learning | uk_UA |
dc.subject | information and technical training | uk_UA |
dc.subject | it training | uk_UA |
dc.subject | methods of teaching | uk_UA |
dc.subject | the computer science discipline | uk_UA |
dc.subject | technology teacher | uk_UA |
dc.subject | training | uk_UA |
dc.subject | проблемное обучение | uk_UA |
dc.subject | профессиональная подготовка | uk_UA |
dc.subject | информационно-технические средства обучения | uk_UA |
dc.subject | информатическая подготовка | uk_UA |
dc.subject | методика обучения | uk_UA |
dc.subject | информатические дисциплины | uk_UA |
dc.subject | учителя технологий | uk_UA |
dc.subject.classification | 376-056.36-057.874 | uk_UA |
dc.title | Методика реалізації проблемного навчання у фаховій підготовці майбутніх учителів технологій | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |