Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Методика реалізації проблемного навчання у фаховій підготовці майбутніх учителів технологій

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Трегуб, Ольга Дмитрівна
dc.date.accessioned 2015-11-17T09:58:59Z
dc.date.available 2015-11-17T09:58:59Z
dc.date.issued 2015-11
dc.identifier.citation Трегуб, Ольга Дмитрівна. Методика реалізації проблемного навчання у фаховій підготовці майбутніх учителів технологій : автореферат дис. … канд. пед. наук : 13.00.02 / О. Д. Трегуб ; наук. кер. С. М. Яшанов ; М-во освіти і науки України ; Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. – К., 2015. – 19 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/8496
dc.description.abstract Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук за спеціальністю 13.00.02 – теорія та методика навчання (технічні дисципліни) / Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. – Київ, 2015. Роботу присвячено дослідженню проблемного навчання у фаховій підготовці майбутніх учителів технологій. Розглянуто стан та перспективи проблемного навчання у фаховій підготовці майбутніх учителів технологій; визначено сучасні методи застосування методики проблемного навчання у процесі вивчення дисциплін інформатичного циклу майбутніх учителів технологій. Показано, що застосування проблемного навчання у навчальному процесі при навчанні дисциплін інформатичного циклу повинно здійснюватися з урахуванням дидактичних принципів: науковості, свідомості та активності, доступності, системності та послідовності, міцності знань, індивідуального підходу у навчанні. Сформульовано та описано основні методи реалізації проблемного навчання при вивченні інформатичних дисциплін, обґрунтовано методологічні підходи та організаційно- педагогічні умови ефективного впровадження проблемного навчання у процес фахової підготовки учителів технологій. На основі аналізу і узагальнення сучасної фахової і психолого-педагогічної літератури, розроблена модель організації та методики проблемного навчання у процесі вивчення дисциплін інформатичного напрямку. Ефективність впровадження методики реалізації проблемного навчання у фахову підготовку майбутніх учителів технологій аргументовано кількісними та якісними показниками у ході педагогічного експерименту. uk_UA
dc.description.abstract Dissertation for the scientific degree of candidate of pedagogical Sciences in the specialty 13.00.02 – theory and methodology of training (technical discipline) / National pedagogical University after M. P. Dragomanov. – Kiev, 2015. The work is devoted to the study of problem-based learning in professional (it) the preparation of future teachers of technology. The state and perspectives of problem-based learning in the professional training of future teachers of technology; studied didactic conditions of use of the technique of problem-based learning and defined the modern methods of using the technique of problem-based learning in the process of studying of disciplines of the computer science cycle of future teachers of technology. It is shown that the use of problem-based learning in the learning process when studying disciplines of the computer science area must be based on didactic principles: science, consciousness and activity, accessibility, consistency and continuity, strength, knowledge, individual approach to learning. Formulated and describes the main methods of implementation of problem-based learning in the study of the disciplines of the computer science areas, reasonably methodological approaches and the organizational and pedagogical conditions of effective implementation of problem-based learning in the process of professional preparation of future teachers of technology. Based on the analysis and synthesis of professional and modern psychological and pedagogical literature, the model of the organization and methodology of problem-based learning in the process of studying of disciplines of the computer science direction. The effectiveness of implementation methods of implementation of problem-based learning in professional training of future teachers of technologies reasoned quantitative and qualitative indicators during the forming of the experiment. uk_UA
dc.description.abstract Диссертация на соискание научной степени кандидата педагогических наук по специальности 13.00.02 – теория и методика обучения (технические дисциплины) / Национальный педагогический университет имени М. П. Драгоманова. – Киев, 2015. Работа посвящена исследованию проблемного обучения в профессиональной подготовке будущих учителей технологий. Рассмотрено состояние и перспективы проблемного обучения в профессиональной подготовке будущих учителей технологий; исследованы дидактичные условия применения методики проблемного обучения и определены современные методы применения методики проблемного обучения в процессе изучения дисциплин информатического цикла будущих учителей технологий. Показано, что применение проблемного обучения в учебном процессе при изучении дисциплин информатического направления должно осуществляться с учетом дидактичных принципов: научности, сознания и активности, доступности, системности и последовательности, прочности знаний, индивидуального подхода к обучению. Сформулированы и описаны основные методы реализации проблемного обучения при изучении дисциплин информатического направления, обоснованы методологические подходы и организационно-педагогические условия эффективного внедрения проблемного обучения в процесс профессиональной подготовки будущих учителей технологий. На основе анализа и обобщения современной профессиональной и психолого- педагогической литературы, разработана модель организации и методики проблемного обучения в процессе изучения дисциплин информатического направления. Эффективность внедрения методики реализации проблемного обучения в профессиональную подготовку будущих учителей технологий аргументирована количественными и качественными показателями в ходе педагогического эксперимента. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова uk_UA
dc.subject проблемне навчання uk_UA
dc.subject фахова підготовка uk_UA
dc.subject інформаційно- технічні засоби навчання uk_UA
dc.subject інформатична підготовка uk_UA
dc.subject методика навчання uk_UA
dc.subject інформатичні дисципліни uk_UA
dc.subject учителі технологій uk_UA
dc.subject problem-based learning uk_UA
dc.subject information and technical training uk_UA
dc.subject it training uk_UA
dc.subject methods of teaching uk_UA
dc.subject the computer science discipline uk_UA
dc.subject technology teacher uk_UA
dc.subject training uk_UA
dc.subject проблемное обучение uk_UA
dc.subject профессиональная подготовка uk_UA
dc.subject информационно-технические средства обучения uk_UA
dc.subject информатическая подготовка uk_UA
dc.subject методика обучения uk_UA
dc.subject информатические дисциплины uk_UA
dc.subject учителя технологий uk_UA
dc.subject.classification 376-056.36-057.874 uk_UA
dc.title Методика реалізації проблемного навчання у фаховій підготовці майбутніх учителів технологій uk_UA
dc.type Other uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу