Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Архетипно-міфологічні структури радянської культури: естетичний аналіз

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Демура, Оксана Олександрівна
dc.date.accessioned 2015-11-10T13:23:24Z
dc.date.available 2015-11-10T13:23:24Z
dc.date.issued 2015-11
dc.identifier.citation Демура, Оксана Олександрівна. Архетипно-міфологічні структури радянської культури: естетичний аналіз : автореферат дис. … канд. філософ. наук : 09.00.08 / О. О. Демура ; наук. кер. Г. С. Мєднікова ; М-во освіти і науки України ; Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. – К., 2015. – 20 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/8421
dc.description.abstract Дисертаційна робота є одним із перших комплексних досліджень естетичного аналізу архетипно-міфологічних структур та ідеологем радянського мистецтва, аналіз яких виходить на актуальні проблеми сьогодення, пов’язані з проблемами конформістського типу особистості, «виправленого мислення». Розкриття архетипно-міфологічних засад радянського мистецтва тоталітарної доби як інструменту маніпулятивного впливу здійснюється на теоретико- методологічній основі психоаналітичної концепції, естетичних поглядів представників франкфуртської школи, концепції Е. Кассірера. Поєднання теоретичних дискурсів кількох філософських напрямків в аналізі семантики культурних символів дозволило знайти нові ракурси архетипно-міфологічних ідеологем радянського мистецтва, повніше осмислити особливості естетичної свідомості в художній культурі тоталітарного суспільства. uk_UA
dc.description.abstract The thesis is one of the first comprehensive studies of the Аesthetic analyse of archetypal-mythological structure and points of Soviet art ideology, analysis of which approaches to the urgent problems of our time, connected with problems of conformist type of personality, "revised thinking". Disclosure of archetypal-mythical foundations of the totalitarian era of Soviet art as a tool of manipulative influence is carried out on the basis of theoretically-methodological psychoanalytic concepts, aesthetic views of the representatives of the Frankfurt School, the concept of E.Cassirer. The combination of theoretical discourses of several philosophical schools in the analysis of cultural symbols semantics allowed to find new viewpoints of archetypal and mythological ideology of Soviet art, deeper comprehend the specifics of aesthetic sense in the arts culture of the totalitarian society. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова uk_UA
dc.subject архетип uk_UA
dc.subject міф uk_UA
dc.subject пропаганда uk_UA
dc.subject символ uk_UA
dc.subject радянська естетика uk_UA
dc.subject політичний міф uk_UA
dc.subject соціалістичний реалізм uk_UA
dc.subject нонконформізм uk_UA
dc.subject ідеологема uk_UA
dc.subject естетосфера uk_UA
dc.subject archetype uk_UA
dc.subject myth uk_UA
dc.subject propaganda uk_UA
dc.subject symbol uk_UA
dc.subject Soviet aesthetics uk_UA
dc.subject political myth uk_UA
dc.subject socialist realism uk_UA
dc.subject nonconformism uk_UA
dc.subject points of ideology uk_UA
dc.subject sphere of aesthetics uk_UA
dc.subject.classification 17:130.2.022.1 uk_UA
dc.title Архетипно-міфологічні структури радянської культури: естетичний аналіз uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Links Collection

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics