ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Ген Цзінхен | |
dc.date.accessioned | 2015-11-10T09:15:12Z | |
dc.date.available | 2015-11-10T09:15:12Z | |
dc.date.issued | 2015-09 | |
dc.identifier.citation | Ген Цзінхен. Формування сценічної культури майбутніх учителів музичного мистецтва засобами естрадного співу : автореферат дис. … канд. пед. наук : 13.00.02 / Ген Цзінхен ; наук. кер. О. Д. Чурікова-Кушнір ; М-во освіти і науки України ; Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. – К., 2015. – 24 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/8410 | |
dc.description.abstract | У дисертації досліджено проблему формування сценічної культури майбутніх учителів музичного мистецтва. Проаналізовано та систематизовано обрану дефініцію за галузями наукового знання, дано власне розуміння змістової сутності цього поняття, визначено стан дослідженості проблеми в теорії та практиці педагогічного знання. Визначено психолого-педагогічну сутність та компонентну структуру сценічної культури майбутнього вчителя музичного мистецтва, розроблено критерії і показники сформованості досліджуваного феномена у студентів музично-педагогічних факультетів, обґрунтовано поетапну методику формування сценічної культури майбутніх учителів у процесі навчання естрадного співу. Запропонована методика формування сценічної культури майбутнього вчителя музичного мистецтва ґрунтується активізації мотиваційної, когнітивної і діяльнісної сфер особистості студента у процесі опанування естрадного співу, передбачає послідовність проведення педагогічної роботи згідно мотиваційно-стимулюючого, інформаційно-накопичувального, діяльнісно-коригувального та творчо- самостійного етапів. Результати дослідно-експериментального дослідження довели ефективність розробленої методики та її значущість для подальшого вдосконалення теорії та практики фахової підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва. | uk_UA |
dc.description.abstract | The problem of formation of stage culture in future music art teachers was studied in the thesis. The definition chosen was analyzed and systematized by branches of scientific knowledge, the author's understanding of the comprehensive essence of this concept was given, and the state of exploration of a problem in the theory and practice of pedagogic knowledge was defined. The psychological and pedagogic nature and component structure of the stage culture of the future music art teacher were defined, the criteria and indicators of formation of the phenomenon studied in students of music-pedagogical faculties were developed, a gradual method of formation of stage culture in future teachers during the study of pop singing was justified. The proposed method of stage culture formation of a future music art teacher is based on activation of motivational, cognitive and activity areas in the personality of a student during mastering pop singing; it provides for a sequence of pedagogic work performed in accordance with motivational and incentive, informative and accumulative, activity-related and corrective, as well as creative and independent phases. The results of research and experimental studies have proven the effectiveness of the developed method and its significance for further improving the theory and practice of professional training of future music art teachers. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова | uk_UA |
dc.subject | майбутній учитель музичного мистецтва | uk_UA |
dc.subject | сценічна культура | uk_UA |
dc.subject | естрадний спів | uk_UA |
dc.subject | поетапна методика | uk_UA |
dc.subject | future music art teacher | uk_UA |
dc.subject | stage culture | uk_UA |
dc.subject | pop singing | uk_UA |
dc.subject | gradual method | uk_UA |
dc.subject.classification | 378.011.3-051:792.7 | uk_UA |
dc.title | Формування сценічної культури майбутніх учителів музичного мистецтва засобами естрадного співу | uk_UA |