Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Формування досвіду самостійної творчої діяльності в учнів основної школи у процесі технологічної підготовки

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Бербец, Тетяна Миколаївна
dc.date.accessioned 2015-11-09T09:15:40Z
dc.date.available 2015-11-09T09:15:40Z
dc.date.issued 2015-11
dc.identifier.citation Бербец, Тетяна Миколаївна. Формування досвіду самостійної творчої діяльності в учнів основної школи у процесі технологічної підготовки : автореферат дис. … канд. пед. наук : 13.00.02 / Т. М. Бербец ; наук. кер. О. М. Коберник ; М-во освіти і науки України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. – К., 2015. – 21 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/8400
dc.description.abstract У дисертаційному дослідженні здійснено теоретичне узагальнення стану дослідження проблеми формування досвіду самостійної творчої діяльності в учнів 5-9 класів на уроках трудового навчання. Уточнено сутність ключового поняття “досвід самостійної творчої діяльності учнів основної школи”. Визначено та схарактеризовано критерії, показники та рівні сформованості досвіду самостійної творчої діяльності учнів основної школи на уроках трудового навчання. Розроблено структурно-функціональну модель формування досвіду самостійної творчої навчально-трудової діяльності учнів. Обґрунтовано та експериментально перевірено організаційно-методичні умови формування досвіду самостійної творчої діяльності учнів основної школи у процесі технологічної підготовки. Ключові слова: досвід, самостійність, творчість, навчально-трудова діяльність, технологічна підготовка, уроки трудового навчання. uk_UA
dc.description.abstract In the thesis the theoretical generalization of the problem of forming an independent creative experience of pupils 5-9 classes at lessons of labor studies and the essence of the key concepts of research "experience", "independence", "activity", "self-activity", "creativity" was made. Criteria, indicators and levels of experience of self-creative activity of students of basic school at labor lessons were defined and described . The structural-functional model of experience teaching and self-creative work of pupils was worked out. organizational and methodological conditions of the selfcreative experience of secondary school pupils in the process of technological training were proved and tested. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова uk_UA
dc.subject досвід uk_UA
dc.subject самостійність uk_UA
dc.subject творчість uk_UA
dc.subject навчально-трудова діяльність uk_UA
dc.subject технологічна підготовка uk_UA
dc.subject уроки трудового навчання uk_UA
dc.subject experience uk_UA
dc.subject self-activity uk_UA
dc.subject creativity uk_UA
dc.subject studying and vocational activity uk_UA
dc.subject technical training uk_UA
dc.subject professional training lessons uk_UA
dc.subject.classification [371.134:6(07)](043.3) uk_UA
dc.title Формування досвіду самостійної творчої діяльності в учнів основної школи у процесі технологічної підготовки uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics