Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Використання системи дидактичних засобів в умовах диференційованого навчання фізики

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Засєкіна, Тетяна Миколаївна
dc.date.accessioned 2011-10-25T19:45:25Z
dc.date.available 2011-10-25T19:45:25Z
dc.date.issued 2009
dc.identifier.citation Засєкіна, Тетяна Миколаївна. Використання системи дидактичних засобів в умовах диференційованого навчання фізики : автореф. дис. ... канд. пед. наук: 13.00.02 / Т. М. Засєкіна ; наук. керівник В. Д. Сиротюк ; Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2009. - 20 с. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/81
dc.description.abstract Досліджено проблему підвищення ефективності та результативності процесу навчання фізики в класах фізико-математичного профілю, детермінантом якості якого є використання адаптованої до цього профілю системи дидактичних засобів. Досліджено дидактичні засоби з використанням системного підходу. Обгрунтовано необхідність створення системи дидактичних засобів з фізики для реалізації принципів диференційованого навчання в середніх загальноосвітніх навчальних закладах. Розроблено методичні прийоми використання традиційних і створених дидактичних засобів, що утворюють систему засобів навчання для класів фізико-математичного профілю. Проаналізовано дані, одержані під час проведеного експерименту. На їх підставі розкрито загальну тенденцію впливу розробленої методики використання системи дидактичних засобів, процесуальною основою якої є технологія диференційованого навчання, а матеріальною - система дидактичних засобів, на результативність навчально-пізнавальної діяльності учнів фізико-математичних класів. Установлено, що використання системи дидактичних засобів, спрямованої на підвищення ефективності та результативності навчання у зазначених класах, є продуктивним і сприяє формуванню навчально-пізнавальної, професійної, комунікативної, інформаційної та інших видів компетентностей учнів. ru_RU
dc.description.abstract The scientific research deals with the problem of increasing the effectiveness in studying Physics in classes specialised in Mathematics and Physics and the use of adopted system of didactic methods. There are methodological principles of the modern didactic methods available in the following doctor thesis. The analysis of data got as the result of the experiment let the author observe the tendency of the given methods based on the technology of differential studies. The given methodology is proved to be effective in classes specialised in Mathematics and Physics and is conductive to form students’ educational, cognitive, professional, communicative and other competence. ru_RU
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher НПУ імені М.П.Драгоманова ru_RU
dc.subject технологія диференційованого навчання ru_RU
dc.subject система дидактичних засобів з фізики ru_RU
dc.subject методика навчання фізики ru_RU
dc.subject фізико-математичний профіль компетентності ru_RU
dc.subject differential studies ru_RU
dc.subject system, didactic methods ru_RU
dc.subject methodology of studies ru_RU
dc.subject classes specialised in Mathematics and Physics ru_RU
dc.subject.classification 53(07):004:371.3 ru_RU
dc.title Використання системи дидактичних засобів в умовах диференційованого навчання фізики ru_RU
dc.type Other ru_RU


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Links Collection

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics