У статті проведено дослідження методологічної основи проектування
системи інформатичної підготовки майбутніх учителів, що базується на
компетентнісному підході та методичної і організаційної основи, заснованих
на специфічному змістовому компоненті, принципах інтеграції,
індивідуалізації і диференціації через використання різноманітних форм,
методів і засобів навчання. Розглянуто концептуальні напрями проектування
системи інформатичної підготовки в умовах швидких змін, обумовлених
інформатизацією суспільства.
Research of methodological basis of planning of the system of preparation of
informatics of future teachers is conducted in the article, that is based on
компетентнісномуapproach and methodical and organizational basis, based on a
specific semantic component, principles of integration, individualization and
differentiation through the use of various forms, methods and facilities of studies.
Conceptual directions of planning of the system of preparation of informatics are
considered in the conditions of rapid changes, conditioned byinformatization of
society.