Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Теоретико-методичні засади диференціації розвивально-оздоровчих занять з фізичної культури учнів основної школи.

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Арефьєв, Валерій Георгійович
dc.date.accessioned 2015-09-10T08:47:56Z
dc.date.available 2015-09-10T08:47:56Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Арефьєв, Валерій Георгійович. Теоретико-методичні засади диференціації розвивально-оздоровчих занять з фізичної культури учнів основної школи : автореферат дис. ... докт. пед. наук : 13.00.02 / В. Г. Арефьєв ; наук. консультант О. В. Тимошенко ; М-во освіти і науки України, Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2015. - 35 с uk_UA
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/8014
dc.description.abstract В роботі встановлено об’єктивну необхідність радикальної перебудови змісту уроків фізичної культури, запроваджено інноваційні підходи й сучасні педагогічні особистісно-орієнтовані технології щодо організації та методики фізичного виховання школярів. Представлено технологію диференціації розвивально-оздоровчих занять з фізичної культури учнів основної школи, відповідну до сучасних вимог фізичного стану зростаючого покоління. Теоретично обґрунтовано концепцію та модель диференціації розвивально-оздоровчих занять з фізичної культури, обґрунтовано найбільш валідний спосіб розподілу учнів-підлітків на гомогенні групи за показниками їхнього біологічного віку; визначено особливості сумарної та парної взаємодії ступеня біологічного розвитку організму підлітків, їх рівня фізичних здібностей та показників фізичного здоров’я; визначено особливості термінової адаптації організму підлітків до фізичних навантажень різної спрямованості та вікову динаміку захворюваності. Доведено ефективність технології диференціації розвивально-оздоровчих занять з фізичної культури учнів основної школи загальноосвітніх навчальних закладів. uk_UA
dc.description.abstract In the work, the objective need for a radical alteration of the lessons of physical culture is recognized, and the innovative approaches and modern pedagogical personality-oriented technologies are introduced into the organization and methodology of physical education of school students. The aim of the study was to theoretically justify and develop a technology for differentiation of developing and health promoting lessons of physical culture for students of general school according to the modern requirements for the physical condition of the younger generation. The concept and model of differentiation of developing and health promoting lessons of physical culture is theoretically substantiated; the most valid method for distribution of adolescent school students into the homogenous groups by their biological age is substantiated; the peculiarities of the aggregate and pairwise interactions between biological development of adolescents body, their level of physical abilities and indices of physical health are ascertained; the peculiarities of short-term adaptation of adolescent’s body to physical exercises of various types and age-related dynamics of morbidity are determined. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Видавництво НПУ імені М.П.Драгоманова uk_UA
dc.subject учні-підлітки uk_UA
dc.subject урок фізичної культури uk_UA
dc.subject розвивально-оздоровчий напрям uk_UA
dc.subject диференційований підхід uk_UA
dc.subject концепція uk_UA
dc.subject модель uk_UA
dc.subject adolescent school students uk_UA
dc.subject lesson of physical culture uk_UA
dc.subject developing and health promoting focus uk_UA
dc.subject differentiated approach uk_UA
dc.subject concept uk_UA
dc.subject model uk_UA
dc.subject.classification 373.5.016 : 796 (043.3) uk_UA
dc.title Теоретико-методичні засади диференціації розвивально-оздоровчих занять з фізичної культури учнів основної школи. uk_UA
dc.type Other uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу