Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Особливості психологічного супроводу аутичних дітей у дошкільній установі

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Качмарик, Христина Василівна
dc.date.accessioned 2015-09-09T10:35:16Z
dc.date.available 2015-09-09T10:35:16Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Качмарик, Христина Василівна. Особливості психологічного супроводу аутичних дітей у дошкільній установі : автореферат дис. ... канд. психол. наук : 19.00.08 / Х. В. Качмарик ; наук. кер. К. О. Островська ; М-во освіти і науки України, Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2015. - 19 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/8003
dc.description.abstract Дисертація присвячена комплексному вивченню особливостей психологічного супроводу аутичних дітей у дошкільній установі. Проведене експериментальне вивчення особливостей психологічного супроводу виявило 3 його види: «цілеспрямований, координований, послідовний», «частковий, різноспрямований, довільний», «фрагментарний, хаотичний, розбалансований», які детермінують ступінь аутичних показників. Експериментальне вивчення психічного розвитку дітей з аутизмом дошкільного віку дало підстави для виділення трьох ступенів аутизму дітей означеного віку: перший ступінь характеризується окремими, другий – легкими (помірними), третій – тяжкими аутистичними порушеннями. Теоретично обґрунтована, розроблена, та апробована система психологічного супроводу дітей з аутизмом, яка містить блоки: діагностичний, змістовий та моніторинговий. Визначено основні чинники ефективності психологічного супроводу аутичних дітей у дошкільній установі, що доведено експериментально. uk_UA
dc.description.abstract Dissertation is devoted to the complex study of the features of psychological support for autistic children in preschool institutions. An experimental study of psychological support is carried out. Diagnostic tools for children with autism of preschool age is presented and experimentally verified. The criteria, levels and indicators for progress of autistic children are grounded. Theoretically well-founded, developed and tested system of psychological support for children with spectrum of autistic disorders is presented as a model containing the following blocks: diagnostic, monitoring and contents. The main factors affecting the psychological support for autistic children in preschool institutions are determined: «activisation of cognitive mental processes», «establishing of emotional contact of specialists with an autistic child», «sensory integration of autistic children to overcome their supersensibility», that confirms the validity of the proposed system of psychological support. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова uk_UA
dc.subject аутизм uk_UA
dc.subject аутистичні порушення uk_UA
dc.subject ступінь аутизму uk_UA
dc.subject психологічний супровід uk_UA
dc.subject чинники ефективності психологічного супроводу uk_UA
dc.subject особливості психологічного супроводу uk_UA
dc.subject autism uk_UA
dc.subject autistic disorders uk_UA
dc.subject degree of autism uk_UA
dc.subject psychological support uk_UA
dc.subject factors for efficiency of psychological support uk_UA
dc.subject features of psychological support uk_UA
dc.subject.classification 159.922.76 – 053.4 uk_UA
dc.title Особливості психологічного супроводу аутичних дітей у дошкільній установі uk_UA
dc.type Other uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Links Collection

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics