Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Корекція і розвиток самооцінки у соціально-депривованих підлітків з обмеженням життєдіяльності

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Нечипоренко, Костянтин Сергійович
dc.date.accessioned 2015-09-09T09:49:18Z
dc.date.available 2015-09-09T09:49:18Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Нечипоренко, Костянтин Сергійович. Корекція і розвиток самооцінки у соціально-депривованих підлітків з обмеженням життєдіяльності : автореферат дис. ... канд. психол. наук : 19.00.08 / К. С. Нечипоренко ; наук. кер. В. І. Бондар ; М-во освіти і науки України, Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2015. - 20 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/8001
dc.description.abstract Відповідно до завдань дослідження здійснено теоретичний аналіз поглядів зарубіжних і вітчизняних вчених на проблему самооцінки, її сутність та складові. У контексті даного дослідження поняття «самооцінка» визначено як складне динамічне новоутворення, яке характеризує рівень самопізнання підлітком власних особистісних якостей, інтелектуальних здібностей, реального ставлення до нього оточуючих та ставлення до самого себе як до особистості. Експериментально визначені об’єктивні та суб’єктивні причини неадекватної самооцінки у соціально-депривованих підлітків з обмеженням життєдіяльності. Виявлено, що їхня самооцінка характеризується тенденцією до зниження від 5-го до 7-го класів, а з 8-го класу самооцінка підвищується до адекватної і на кінець 9-го класу досягає 60%. З метою усунення виявлених особливостей була розроблена та апробована програма корекції і розвитку адекватної самооцінки засобами соціально значущої діяльності, впровадження якої сприяло значному підвищенню адекватної самооцінки підлітків. uk_UA
dc.description.abstract In accordance with the objectives of the study the theoretical analysis of the views of foreign and domestic scholars on the issue of self-esteem, its essence and components, especially the correction and the development of the studied phenomenon of the socially and deprivated teens of boarding schools is accomplished. The analysis of the stated stage of the study allowed to find out the status of development of self-esteem problem of this category of students, to justify its correction and development tools, to identify the causes of inadequacy (overstated or understated), to develop and implement a program of development and correction of the socially and deprivated teens with the means of socially significant group activity. The formative phase results of the study showed that the implemented by us program «Correction and development of self-esteem of socially and deprivated adolescents with disability» is effective when it is carried out systematically, step by step and covers all areas of vital activity of students (everyday life, training, education and social work). uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Видавництво комунального закладу «Хортицький національний навчально-реабілітаційний багатопрофільний центр» Запорізької обласної ради uk_UA
dc.subject самооцінка uk_UA
dc.subject адекватна самооцінка uk_UA
dc.subject соціально-депривовані підлітки uk_UA
dc.subject обмеження життєдіяльності uk_UA
dc.subject соціально значуща групова діяльність uk_UA
dc.subject self-esteem uk_UA
dc.subject adequate self-esteem uk_UA
dc.subject socially and deprivated adolescents uk_UA
dc.subject disability uk_UA
dc.subject socially significant group activity uk_UA
dc.subject.classification 376.3:159.922.763 uk_UA
dc.title Корекція і розвиток самооцінки у соціально-депривованих підлітків з обмеженням життєдіяльності uk_UA
dc.title.alternative Correction and development of self-esteem of socially and deprivated adolescents with disability
dc.type Other uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу