Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Формування наукового світогляду старшокласників у процесі вивчення фізики

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Семенишена, Руслана Володимирівна
dc.date.accessioned 2015-09-08T11:31:42Z
dc.date.available 2015-09-08T11:31:42Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Семенишена, Руслана Володимирівна. Формування наукового світогляду старшокласників у процесі вивчення фізики : автореферат дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Р. В. Семенишена ; наук. кер. П. С. Атаманчук ; М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2015. - 20 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/7995
dc.description.abstract У дисертації вперше запропоновано теоретичні і методичні засади формування в учнів старшої школи наукового світогляду на основі узагальнених взаємопов’язаних уявлень про фізичну картину світу як систему фізичного знання. Доведено, що фізична картина світу як основне поняття теорії і методології наукового пізнання є необхідним елементом та ефективним засобом формування наукового світогляду учнів старших класів і методологічним напрямом, який формує науковий світогляд та забезпечує становлення сучасного наукового мислення. Уперше запропоновано методичні засади формування світоглядних уявлень та підвищення рівнів навчальних досягнень учнів старшої школи у процесі вивчення фізики з використанням аксіологічного та праксеологічного підходів. Розроблено методичні рекомендації щодо удосконалення навчально-виховного процесу з фізики шляхом реалізації світоглядної функції фізичної картини світу. Розроблено навчально-методичне забезпечення для формування наукового світогляду учнів на основі концепції фізичної картини світу у процесі вивчення курсу фізики старшої школи. Розроблено методику діагностування рівнів сформованості наукового світогляду та уявлень про фізичну картину світу в учнів старшої школи. uk_UA
dc.description.abstract Theoretical and methodical ways how to form scientific imagination while teaching Physics in high school are proposed the first time in this thesis. These ways, are developed basically on general interdependence of images about word’s physical system as the system of physical knowledge. It is proved, that world's physical system as the main key in theory and methodology of scientific studying is a very important part and necessary tool to form pupil's scientific views. It is also helps not only to form the mental outlook but to ensure the formation of up to date scientific thinking. This work offers some methodological tips to form scientific thinking and how to increase degrees in studying Physics using axiological and praxiological ways of teaching. Methodological recommendations were made to improve education process of studying Physic by displaying the function of the world's physical system. Some tips were proposed to provide the formation of scientific outlook based on the theory of the world physical system. It is done bystudying Physics at senior school. The system of surveys to check the level of image and formation of the scientific thinking about the physical system of the world is also proposed in this thesis. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Видавництво НПУ імені М.П.Драгоманова uk_UA
dc.subject науковий світогляд uk_UA
dc.subject світоглядні уявлення uk_UA
dc.subject рівні сформованості наукового світогляду uk_UA
dc.subject фізична картина світу uk_UA
dc.subject аксіологічний та праксеологічний підходи у навчанні фізики uk_UA
dc.subject scientific thinking uk_UA
dc.subject outlook images uk_UA
dc.subject equal level of scientific thinking formation word's physical system uk_UA
dc.subject axiological and praxiological ways of teaching Physics uk_UA
dc.subject.classification 373.5.016:53(043.3) uk_UA
dc.title Формування наукового світогляду старшокласників у процесі вивчення фізики uk_UA
dc.type Other uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу