Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Організація навчання математики як загальноосвітньої дисципліни студентів коледжів з використанням інформаційно-комунікаційних технологій

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Требик, Олена Сергіївна
dc.date.accessioned 2015-09-08T09:39:51Z
dc.date.available 2015-09-08T09:39:51Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Требик, Олена Сергіївна. Організація навчання математики як загальноосвітньої дисципліни студентів коледжів з використанням інформаційно-комунікаційних технологій : автореферат дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / О. С. Требик ; наук. кер. В. Г. Бевз ; М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2015. - 20 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/7994
dc.description.abstract У дисертаційній роботі з’ясовано сучасний стан досліджуваної проблеми; розкрито психолого-педагогічні особливості навчання математики як загальноосвітньої дисципліни студентів коледжів і використання ІКТ у навчальному процесі; визначено та теоретично обґрунтовано педагогічні умови ефективної організації навчання математики студентів коледжів з використанням ІКТ; розроблено методику реалізації визначених педагогічних умов у процесі навчання математики в коледжі та створено відповідне методичне забезпечення; експериментально перевірено дієвість та ефективність розробленої методики. Результати дослідження можуть бути використані для організації навчання математики як загальноосвітньої дисципліни у вищих навчальних закладах І-ІІ рівня акредитації. uk_UA
dc.description.abstract In thesis is analyzed the current state of these problems research; considered psycho-pedagogical features of teaching mathematics with ICT; identified effective pedagogical conditions of teaching mathematics with ICT; described how to create a unified information space through which the college implemented mathematics teaching organization; given examples of appropriate using ICT as traditional and innovative methods of mathematics teaching in colleges; defined some features of controlling knowledge and skills of colleges students and possibility to control it with ICT; proposed construction and implementation of individual training colleges trajectories. Results can be used to organize mathematics learning as a secondary discipline in institution of higher education I-II levels of accreditation. Developed in these materials will be useful not only for teachers of higher education, but for high school teachers and for pedagogical universities students. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Видавництво НПУ імені М.П.Драгоманова uk_UA
dc.subject єдиний інформаційний простір uk_UA
dc.subject загальноосвітня дисципліна "Математика" uk_UA
dc.subject інформаційно-комунікаційні технології uk_UA
dc.subject організація навчального процесу uk_UA
dc.subject colleges uk_UA
dc.subject information and communication technologies uk_UA
dc.subject mathematics as a secondary discipline uk_UA
dc.subject pedagogical conditions uk_UA
dc.subject school organization uk_UA
dc.subject unified information space uk_UA
dc.subject.classification 378.016: [54:004] (043.3) uk_UA
dc.title Організація навчання математики як загальноосвітньої дисципліни студентів коледжів з використанням інформаційно-комунікаційних технологій uk_UA
dc.type Other uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу