ISSN: 2310-8290
dc.contributor.author | Требик, Олена Сергіївна | |
dc.date.accessioned | 2015-09-08T09:39:51Z | |
dc.date.available | 2015-09-08T09:39:51Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.citation | Требик, Олена Сергіївна. Організація навчання математики як загальноосвітньої дисципліни студентів коледжів з використанням інформаційно-комунікаційних технологій : автореферат дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / О. С. Требик ; наук. кер. В. Г. Бевз ; М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2015. - 20 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/7994 | |
dc.description.abstract | У дисертаційній роботі з’ясовано сучасний стан досліджуваної проблеми; розкрито психолого-педагогічні особливості навчання математики як загальноосвітньої дисципліни студентів коледжів і використання ІКТ у навчальному процесі; визначено та теоретично обґрунтовано педагогічні умови ефективної організації навчання математики студентів коледжів з використанням ІКТ; розроблено методику реалізації визначених педагогічних умов у процесі навчання математики в коледжі та створено відповідне методичне забезпечення; експериментально перевірено дієвість та ефективність розробленої методики. Результати дослідження можуть бути використані для організації навчання математики як загальноосвітньої дисципліни у вищих навчальних закладах І-ІІ рівня акредитації. | uk_UA |
dc.description.abstract | In thesis is analyzed the current state of these problems research; considered psycho-pedagogical features of teaching mathematics with ICT; identified effective pedagogical conditions of teaching mathematics with ICT; described how to create a unified information space through which the college implemented mathematics teaching organization; given examples of appropriate using ICT as traditional and innovative methods of mathematics teaching in colleges; defined some features of controlling knowledge and skills of colleges students and possibility to control it with ICT; proposed construction and implementation of individual training colleges trajectories. Results can be used to organize mathematics learning as a secondary discipline in institution of higher education I-II levels of accreditation. Developed in these materials will be useful not only for teachers of higher education, but for high school teachers and for pedagogical universities students. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Видавництво НПУ імені М.П.Драгоманова | uk_UA |
dc.subject | єдиний інформаційний простір | uk_UA |
dc.subject | загальноосвітня дисципліна "Математика" | uk_UA |
dc.subject | інформаційно-комунікаційні технології | uk_UA |
dc.subject | організація навчального процесу | uk_UA |
dc.subject | colleges | uk_UA |
dc.subject | information and communication technologies | uk_UA |
dc.subject | mathematics as a secondary discipline | uk_UA |
dc.subject | pedagogical conditions | uk_UA |
dc.subject | school organization | uk_UA |
dc.subject | unified information space | uk_UA |
dc.subject.classification | 378.016: [54:004] (043.3) | uk_UA |
dc.title | Організація навчання математики як загальноосвітньої дисципліни студентів коледжів з використанням інформаційно-комунікаційних технологій | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |