Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Формування графічного компоненту у професійно-педагогічній підготовці майбутнього вчителя трудового навчання.

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Герасимчук, Віктор Петрович
dc.date.accessioned 2015-09-07T08:58:50Z
dc.date.available 2015-09-07T08:58:50Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.citation Герасимчук, Віктор Петрович. Формування графічного компоненту у професійно-педагогічній підготовці майбутнього вчителя технологій : автореф. дис. ... канд. пед. наук: 13.00.02 / В. П. Герасимчук ; наук. керівник В. В. Васенко ; М-во освіти і науки України. - Київ, 2013. - 16 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/7989
dc.description.abstract У дисертаційній роботі проаналізовано психолого-педагогічну літературу з даної проблеми, з’ясовано стан, особливості та сучасні тенденції вдосконалення професійної підготовки вчителя трудового навчання, вивчено проблему формування графічного компоненту у професійно-педагогічній підготовці вчителя технологій на тлі розвитку освіти України, досліджено та запропоновано теоретичну модель формування цієї складової професійно-педагогічної підготовки. Запропонована педагогічна модель формування графічного компоненту у професійно-педагогічній підготовці майбутнього вчителя технологій включає такі елементи: педагогічна складова, психологічна складова, методична складова. Психологічна складова включає в себе, з однієї сторони, запас професійних знань, умінь і навичок; з іншої – риси особистості: переконання, педагогічні здібності, інтереси, професійну пам'ять, мислення, увагу, педагогічну спрямованість думки, працездатність, емоційність, моральний потенціал особистості, що мають забезпечити успішне виконання професійних функцій. Педагогічна складова являє собою сукупність спеціальних знань, умінь і навичок, якостей, трудового досвіду і норм поведінки, які забезпечують можливість успішної праці за обраною професією. Методична складова передбачає систематизацію та поглиблення набутих методичних знань, постійне вдосконалення практичних вмінь і навичок з метою підготовки студента до організації різних видів практичної діяльності у школі, формування його методичної самостійності. Визначено місце та роль графічного компоненту у запропонованій моделі, проведено експериментальну перевірку виділеного компоненту на рівень підготовки майбутніх учителів трудового навчання. Розроблено методичні рекомендації до його використання у процесі роботи педагогічних університетів. Результатом виконання дисертаційної роботи стало підвищення рівня графічних знань і вмінь студентів, які впливають на здобуття знаннями спеціальних дисциплін, які визначають рівень професійної підготовки вчителів технологій. uk_UA
dc.description.abstract The thesis analyzed the psychological and educational literature on this issue, clarified the status, characteristics and current trends to improve the training of teachers of labor studies, studied the problem of forming a graphical component in professional pedagogical preparation of teacher of technologies against the backdrop of Education of Ukraine, studied and proposed theoretical model of this component of professional and pedagogical training, experimentally tested the role and place of the selected component of becoming a future teacher of labor training. The proposed pedagogical model of the formation graphical components in professional pedagogical training of future teachers of technologies includes: educational component, a psychological component, methodological component. Psychological component includes himself, on the one hand, stock of professional knowledge and skills, on the other hand - personality traits: persuasion, teaching skills, interests, professional memory, thinking, attention, pedagogical orientation of thought, work, emotional, moral potential of personality, to ensure the successful performance of professional functions. Pedagogical component is a set of special knowledge, skills, qualities, work experience and behavior that provide the possibility of successful work in the chosen profession. Methodical component involves systematizing and deepening of acquired methodological knowledge, continuous improvement of practical skills in order to prepare the student to organization of different kinds of practical activities in the school, forming its methodological independence. The place and role of the graphic component in the proposed model experimentally tested the selected component to the level of training of future teachers. Methodical recommendations for its use in the process of pedagogical universities. The result of the thesis was to increase the level of graphics knowledge and skills of students that affect obtaining knowledge of special subjects, which determine the level of teacher training technologies. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Київ-2013 uk_UA
dc.subject професійно-педагогічна підготовка uk_UA
dc.subject елементи підготовки uk_UA
dc.subject графічний компонент uk_UA
dc.subject графічна підготовка uk_UA
dc.subject модель uk_UA
dc.subject навчальний предмет uk_UA
dc.subject засоби навчання uk_UA
dc.subject рівень підготовки uk_UA
dc.subject professional pedagogical training uk_UA
dc.subject the elements of training uk_UA
dc.subject graphic components graphic preparation uk_UA
dc.subject model uk_UA
dc.subject curriculum subject uk_UA
dc.subject learning tools uk_UA
dc.subject training level uk_UA
dc.subject.classification 378.016:744 uk_UA
dc.title Формування графічного компоненту у професійно-педагогічній підготовці майбутнього вчителя трудового навчання. uk_UA
dc.type Other uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу