ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Щетина, Надія Петрівна | |
dc.date.accessioned | 2015-09-03T14:47:49Z | |
dc.date.available | 2015-09-03T14:47:49Z | |
dc.date.issued | 2001 | |
dc.identifier.citation | Щетина, Надія Петрівна. Графічна діяльність як засіб розумового розвитку учнів VIII - IX класів на уроках креслення (методичний аспект) : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Н. П. Щетина ; наук. кер. В. К. Сидоренко ; Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. — К., 2001. — 22 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/7982 | |
dc.description.abstract | У дисертації теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено можливість розумового розвитку школярів на уроках креслення. Визначено та обґрунтувано дидактичні умови здійснення розумового розвитку школярів на уроках креслення. Розроблено показники і рівні розумового розвитку школярів у процесі графічної діяльності. Створена система графічних задач, які сприяють підвищенню рівня продуктивної діяльності школярів на уроках креслення. У процесі дослідження розроблено узагальнений алгоритм процесу розв’язування графічної задачі, який передбачає активізацію розумової діяльності учнів на всіх етапах її розв’язування. Визначені у процесі дослідження графічні задачі стали основою для розробки нового навчального посібника з креслення у вигляді робочого зошита. Теоретично обгрунтовано функції робочого зошита з креслення та вимоги до нього як цілісного засобу організації продуктивної діяльності учнів на уроках креслення. За результатами дослідження створено навчальну програму з методики викладання креслення, яка передбачає підготовку студентів до здійснення розумового розвитку учнів у процесі їх графічної діяльності. | uk_UA |
dc.description.abstract | Диссертация посвящена теоретическому обоснованию и экспериментальной проверке возможности умственного развития школьников на уроках черчения. На основе всестороннего анализа литературных источников определено, что умственная деятельность на уроках черчения представляет собой взаимодействие мыслительных операций, образного мышления и памяти. Показано, что умственные действия в графической деятельности выступают предпосылкой для создания образов, отображающих пространственные свойства и отношения предметов. Раскрыты механизмы создания графических образов предметов, которые основываются на умственных действиях. | uk_UA |
dc.description.abstract | The thesis is dedicated to the theoretical substantiation and experimental verification of a possibility of pupils’ mental development at drawing lessons. Didactical conditions of pupils’ mental development at drawing lessons were defined and substantiated. Indexes and levels of pupils’ mental development during graphic activity were worked out. The system of graphic tasks was created, the tasks further to increase the level of pupils’ productive activity at drawing lessons. During research process the generalizing algorithm was worked out, it provides for activization of pupils’ mental activity at all stages of graphic tasks solving. Determined during research process graphic tasks became the basis for working out of new drawing manuals in the form of workbook. It is substantiated theoretical requirements and functions of drawing workbook as intact mean of organisation of pupils’ productive activity at drawing lessons. By research results the education program of technique of teaching of drawing is created, it provides for preparing of students for pupils’ mental development realization during their graphic activity. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова | uk_UA |
dc.subject | графічна діяльність | uk_UA |
dc.subject | графічна підготовка | uk_UA |
dc.subject | розумовий розвиток | uk_UA |
dc.subject | мислительна операція | uk_UA |
dc.subject | графічна задача | uk_UA |
dc.subject | робочий зошит | uk_UA |
dc.subject | графическая деятельность | uk_UA |
dc.subject | графическая подготовка | uk_UA |
dc.subject | умственное развитие | uk_UA |
dc.subject | мыслительная операция | uk_UA |
dc.subject | графическая задача | uk_UA |
dc.subject | рабочая тетрадь | uk_UA |
dc.subject | graphic activity | uk_UA |
dc.subject | graphic education | uk_UA |
dc.subject | mental development | uk_UA |
dc.subject | mental operation | uk_UA |
dc.subject | graphic task | uk_UA |
dc.subject | workbook | uk_UA |
dc.subject.classification | 372.874.4:744 | uk_UA |
dc.title | Графічна діяльність як засіб розумового розвитку учнів VIII - IX класів на уроках креслення (методичний аспект) | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |