Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Методика розв'язування задач міжпредметного змісту в процесі навчання фізики в загальноосвітній школі

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Шаповалова, Любов Анатоліївна
dc.date.accessioned 2015-09-03T14:33:10Z
dc.date.available 2015-09-03T14:33:10Z
dc.date.issued 2002
dc.identifier.citation Шаповалова, Любов Анатоліївна. Методика розв'язування задач міжпредметного змісту в процесі навчання фізики в загальноосвітній школі : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Л. А. Шаповалова ; наук. кер. О. В. Сергєєв ; Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. — К., 2002. — 20 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/7981
dc.description.abstract У дисертації науково обґрунтовано методику розв’язування міжпредметних задач у процесі навчання фізики у сучасній загальноосвітній школі в умовах її диференціації та інтеграції знань. Показано, що інтеграція в науці і практиці є передумовою реалізації у навчанні міжпредметних зв’язків; розглянуті психолого-педагогічні і методологічні засади здійснення міжпредметних зв’язків природничо-математичних дисциплін; досліджено задачний підхід до побудови процесу навчання на міжпредметній основі. Виявлено організаційно-дидактичні та методичні умови ефективності та результативності використання задач з міжпредметним змістом, проаналізовані уроки розв’язування задач, спрямовані на реалізацію міжпредметних зв’язків. Основні результати дослідження впроваджені у процес навчання фізики учнів середньої загальноосвітньої школи. Розроблено систему задач з міжпредметним змістом, які пройшли багаторічну апробацію у середніх школах м. Запоріжжя. uk_UA
dc.description.abstract Диссертация посвящена методике обучения школьников решению физических задач с межпредметным содержанием с учетом инновационных процессов, протекающих в средней общеобразовательной школе в условиях дифференциации и интеграции знаний. Результаты интеграции науки должны найти свое отражение в основных компонентах структуры содержания среднего образования каждого учебного предмета: в системе знаний, которая качественно преобразуется на основе межпредметных связей; в системе умений, приобретающих специфику познавательной деятельности, реализующей межпредметные связи. Актуальность проблемы межпредметных связей обуславливается их значением в учебно-воспитательном процессе. uk_UA
dc.description.abstract In the dissertation the technique of the decision of intersubject tasks is scientifically proved during training to physics in a modern comprehensive school in conditions of her differentiation and integration of knowledge. Is shown, that the integration in science and practice is the precondition of realization in training intersubject connections; the considered psychology-pedagogical and methodological bases of realization of intersubject connections nature-mathematics of disciplines; is investigated tasks the approach to construction of process training on an intersubject basis. The analysed lessons of the decision of tasks directed on realization of intersubject connections are revealed organization-didactings both methodical conditions of efficiency and productivity of use of tasks with the intersubject contents. The basic results of research entered in process of training to physics of the schoolboys of an average comprehensive school. The system of tasks with the intersubject contents is developed which has passed long-term approbation in high schools of. Zaporozhye. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова uk_UA
dc.subject інтеграція uk_UA
dc.subject міжпредметні зв’язки uk_UA
dc.subject задача uk_UA
dc.subject навчальна задача uk_UA
dc.subject міжпредметні задачі uk_UA
dc.subject інноваційні технології uk_UA
dc.subject самоконтроль uk_UA
dc.subject творчість uk_UA
dc.subject интеграция uk_UA
dc.subject межпредметные связи uk_UA
dc.subject учебная задача uk_UA
dc.subject межпредметная задача uk_UA
dc.subject инновационные технологии uk_UA
dc.subject самоконтроль uk_UA
dc.subject творчество uk_UA
dc.subject integration uk_UA
dc.subject intersubject connections uk_UA
dc.subject a task uk_UA
dc.subject an educational task uk_UA
dc.subject intersubject tasks uk_UA
dc.subject newest of technology uk_UA
dc.subject self-checking uk_UA
dc.subject creativity uk_UA
dc.subject.classification 53 (077.7) uk_UA
dc.title Методика розв'язування задач міжпредметного змісту в процесі навчання фізики в загальноосвітній школі uk_UA
dc.type Other uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу