Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Комп'ютерна грамотність як складова професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Макаренко, Леся Леонідівна
dc.date.accessioned 2012-07-03T09:08:40Z
dc.date.available 2012-07-03T09:08:40Z
dc.date.issued 2007
dc.identifier.citation Макаренко, Леся Леонідівна. Комп'ютерна грамотність як складова професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Л.Л. Макаренко ; наук. кер. І. М. Шапошнікова ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2007. — 22 с. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/797
dc.description.abstract Дисертація присвячена проблемі формування комп’ютерної грамотності майбутніх учителів початкової школи в процесі фахової підготовки. Проаналізовано стан розробки проблеми в науково-педагогічній і методичній літературі. Визначено критерії сформованості комп’ютерної грамотності вчителя початкової школи. Розроблена модель формування комп’ютерної грамотності майбутніх учителів спеціальності “початкове навчання”, що окреслює взаємозв’язки компонентів даної системи, умов та принципів підготовки майбутнього вчителя в процесі формування комп’ютерної грамотності. Ефективність моделі формування комп’ютерної грамотності майбутніх учителів початкової школи та впровадження в навчальний процес спецпрактикуму “Інформаційні технології у професійній підготовці вчителя початкової школи” доведено кількісними та якісними показниками формувального експерименту. ru_RU
dc.description.abstract The dissertation is devoted to questions of formation of computer literacy of the teacher to be of elementary school during vocational training on a speciality “Elementary education”. Computer literacy is a complex multifunctional system with numerous connections between its components. It is proved, that the essence of concept “computer literacy of the teacher to be in elementary school” is treated from positions of a parity of concepts “literacy”, “erudition”, “professional competence”, “culture”, “mentality”, therefore there are different fillings of its contents. Stages of computer literacy formation of the teacher to be in elementary school are as follows: propaedeutic, basic, integrally-methodical and practically-reflexive. Efficiency of use of model of computer literacy’ formation of the teachers to be in elementary school has been proved by quantitative and qualitative indicators of forming experiment. ru_RU
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова ru_RU
dc.subject комп’ютерна грамотність вчителя початкової школи ru_RU
dc.subject інформаційно-комунікаційні технології ru_RU
dc.subject інформатизація освіти ru_RU
dc.subject принципи та умови формування комп’ютерної грамотності вчителя початкової школи ru_RU
dc.subject модель формування комп’ютерної грамотності ru_RU
dc.subject computer literacy of the teacher in elementary school ru_RU
dc.subject information-communication technologies ru_RU
dc.subject information of education ru_RU
dc.subject principles and conditions of computer literacy formation of the teacher of elementary school ru_RU
dc.subject model of formation of computer literacy ru_RU
dc.subject.classification 371.134:373.3:004 (043) ru_RU
dc.title Комп'ютерна грамотність як складова професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи ru_RU
dc.type Other ru_RU


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics