Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Психологічні особливості професійно-пізнавальної потреби майбутніх учителів спеціальних загальноосвітніх шкіл

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Савоста, Алла Володимирівна
dc.date.accessioned 2015-08-28T17:27:16Z
dc.date.available 2015-08-28T17:27:16Z
dc.date.issued 2002
dc.identifier.citation Савоста, Алла Володимирівна. Психологічні особливості професійно-пізнавальної потреби майбутніх учителів спеціальних загальноосвітніх шкіл : автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / А. В. Савоста ; наук. кер. З. В. Огороднійчук ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2002. — 20 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/7950
dc.description.abstract У роботі вивчені психологічні особливості, динаміка професійно-пізнавальної потреби майбутніх учителів спеціальних загальноосвітніх шкіл у процесі навчання в педагогічному вузі, розкриті сутність і структура потреби, виявлені й експериментально обґрунтовані емпіричні показники і рівні розвитку професійно-пізнавальної потреби. Розроблено і науково обґрунтована адекватна методика дослідження. Професійно-пізнавальна потреба майбутніх учителів спеціальних загальноосвітніх шкіл розвивається під впливом знань, якими оволодівають студенти в процесі свого професійного становлення, вона впливає на успішне оволодіння професійними знаннями. З метою оптимізації розвитку професійно-пізнавальної потреби необхідно враховувати наступні психолого-педагогічні чинники: професійно-педагогічну спрямованість студентів, усвідомлення значення знань за фахом у вирішенні практичних питань, інтерес до педагогічної діяльності, усвідомлення життєвих цілей, спрямованість на самореалізацію у процесі оволодіння педагогічною професією, намір найближчим часом розширити знання, включитися в науково-дослідну роботу, осмислити нові методики с позиції отриманих знань тощо. uk_UA
dc.description.abstract Одной из причин переквалификации специалистов с высшим образованием является отсутствие желания работать по специальности. Это свидетельствует о несформированности потребности в профессиональных знаниях за время обучения в вузе. Усвоение студентами профессиональных знаний более эффективно, если оно происходит не по внешнему принуждению, а по внутренней необходимости, то есть когда студенты сами активно стремятся овладевать этими знаниями. Изучение психологических особенностей профессионально-познавательной потребности, как естественной основы активного отношения к усвоению профессиональных знаний, у будущих учителей является сегодня особенно актуальным. От того, будет ли сформирована и развита у студентов профессионально-познавательная потребность, зависит уровень успешного овладения профессиональными знаниями, компетентность, конкурентоспособность и уровень квалификации специалиста с высшим образованием. Студенческий возраст является наиболее значимым для профессионального становления личности. uk_UA
dc.description.abstract In the thesis the psychological peculiarities, dinamics of professional - cognitive need of the future teachers of special comprehensive schools during the learning process in pedagogical high school are studied, the essence and structure of the need are revealed, the empirical data and the levels of professional - cognitive need development are detected and substantiated experimentally. The adequate methods of invistigation need control program in the educational process of pedagogical high school are eleborated and scientifically substantiated. The professional - cognitive need of the future teachers of special comprehensive schools develops to the extent of their professional formation in pedagogical high school, provides a professional - individual stability in the face of the negative factors, allows to master the professional knowledge successfully. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова uk_UA
dc.subject психологічні особливості uk_UA
dc.subject професійне становлення uk_UA
dc.subject професійно-особистісна стійкість uk_UA
dc.subject професійно-пізнавальна потреба uk_UA
dc.subject пізнавальний інтерес uk_UA
dc.subject психологические особенности uk_UA
dc.subject профессиональное становление uk_UA
dc.subject профессионально-личностная устойчивость uk_UA
dc.subject профессионально-познавательная потребность uk_UA
dc.subject познавательный интерес uk_UA
dc.subject Psychological singularities uk_UA
dc.subject a professional formation uk_UA
dc.subject professional - individual stability uk_UA
dc.subject professional - cognitive need uk_UA
dc.subject cognitive interest uk_UA
dc.subject.classification 159.9:378.147 uk_UA
dc.title Психологічні особливості професійно-пізнавальної потреби майбутніх учителів спеціальних загальноосвітніх шкіл uk_UA
dc.type Other uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу