ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Романовська, Олександра Олександрівна | |
dc.date.accessioned | 2015-08-28T17:21:36Z | |
dc.date.available | 2015-08-28T17:21:36Z | |
dc.date.issued | 2002 | |
dc.identifier.citation | Романовська, Олександра Олександрівна. Фостерна сім'я Великої Британії як соціально-педагогічне середовище підтримки особистості дитини : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.05 / О. О. Романовська ; наук. кер. І. М. Ковчина ; Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. — К., 2002. — 20 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/7949 | |
dc.description.abstract | Дисертацію присвячено проблемі фостерної сім'ї Великобританії як соціально-педагогічного середовища підтримки особистості дитини. Здійснено теоретичний аналіз зарубіжних психолого-педагогічних досліджень стосовно цієї проблеми, розкриті особливості фостерної сім'ї як соціально-педагогічного мікросередовища, виявлені і обґрунтовані умови ефективного виховного впливу фостерної сім'ї: бажання дитини бути у прийомній сім’ї, доброзичливість фостерних батьків та їх рідних дітей стосовно прийомної дитини, професійність супроводжуючих соціальних педагогів дитини та прийомної сім’ї. Розкриті особливості підготовки і супроводного практичного навчання фостерних батьків для роботи з дітьми та доведена ефективність цього процесу. | uk_UA |
dc.description.abstract | Диссертация посвящается проблеме фостерных семей Великобритании как социально-педагогической среде по поддержке личности ребенка. Осуществлен теоретический анализ зарубежных психолого-педагогических исследований, относительно этой проблемы, раскрыты особенности фостерной семьи как социально-педагогической среды, найдены и объяснены причины эффективного воспитательного влияния фостерной семьи, раскрыты особенности подготовки и сопровождающего практического обучения фостерных родителей для работы с детьми и доказана эффективность этого процесса. | uk_UA |
dc.description.abstract | The research is dedicated to the problem of foster family in Great Britain as social and educational environment of child personality support. Society of every country understands that it is necessary to prevent crisis of children problem. Adopting families help to solve problems connected with social adaptation, education, moral up-bringing, spiritual, physical, professional and creative development of children-orphans and children deprived of parents’ care. The important condition for effective foster family functioning in Great Britain is based on interaction between foster families and a social worker proving fostering stabilization. The important part of this interaction is accompaniment of an adopted child by a social worker. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова | uk_UA |
dc.subject | фостерна сім'я | uk_UA |
dc.subject | особистість дитини | uk_UA |
dc.subject | оціально-педагогічне середовище | uk_UA |
dc.subject | професійна компетентність | uk_UA |
dc.subject | foster family | uk_UA |
dc.subject | child personality | uk_UA |
dc.subject | social pedagogical environment | uk_UA |
dc.subject | professional competence | uk_UA |
dc.subject.classification | 37. 013. 42 | uk_UA |
dc.title | Фостерна сім'я Великої Британії як соціально-педагогічне середовище підтримки особистості дитини | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |