Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Фостерна сім'я Великої Британії як соціально-педагогічне середовище підтримки особистості дитини

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Романовська, Олександра Олександрівна
dc.date.accessioned 2015-08-28T17:21:36Z
dc.date.available 2015-08-28T17:21:36Z
dc.date.issued 2002
dc.identifier.citation Романовська, Олександра Олександрівна. Фостерна сім'я Великої Британії як соціально-педагогічне середовище підтримки особистості дитини : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.05 / О. О. Романовська ; наук. кер. І. М. Ковчина ; Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. — К., 2002. — 20 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/7949
dc.description.abstract Дисертацію присвячено проблемі фостерної сім'ї Великобританії як соціально-педагогічного середовища підтримки особистості дитини. Здійснено теоретичний аналіз зарубіжних психолого-педагогічних досліджень стосовно цієї проблеми, розкриті особливості фостерної сім'ї як соціально-педагогічного мікросередовища, виявлені і обґрунтовані умови ефективного виховного впливу фостерної сім'ї: бажання дитини бути у прийомній сім’ї, доброзичливість фостерних батьків та їх рідних дітей стосовно прийомної дитини, професійність супроводжуючих соціальних педагогів дитини та прийомної сім’ї. Розкриті особливості підготовки і супроводного практичного навчання фостерних батьків для роботи з дітьми та доведена ефективність цього процесу. uk_UA
dc.description.abstract Диссертация посвящается проблеме фостерных семей Великобритании как социально-педагогической среде по поддержке личности ребенка. Осуществлен теоретический анализ зарубежных психолого-педагогических исследований, относительно этой проблемы, раскрыты особенности фостерной семьи как социально-педагогической среды, найдены и объяснены причины эффективного воспитательного влияния фостерной семьи, раскрыты особенности подготовки и сопровождающего практического обучения фостерных родителей для работы с детьми и доказана эффективность этого процесса. uk_UA
dc.description.abstract The research is dedicated to the problem of foster family in Great Britain as social and educational environment of child personality support. Society of every country understands that it is necessary to prevent crisis of children problem. Adopting families help to solve problems connected with social adaptation, education, moral up-bringing, spiritual, physical, professional and creative development of children-orphans and children deprived of parents’ care. The important condition for effective foster family functioning in Great Britain is based on interaction between foster families and a social worker proving fostering stabilization. The important part of this interaction is accompaniment of an adopted child by a social worker. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова uk_UA
dc.subject фостерна сім'я uk_UA
dc.subject особистість дитини uk_UA
dc.subject оціально-педагогічне середовище uk_UA
dc.subject професійна компетентність uk_UA
dc.subject foster family uk_UA
dc.subject child personality uk_UA
dc.subject social pedagogical environment uk_UA
dc.subject professional competence uk_UA
dc.subject.classification 37. 013. 42 uk_UA
dc.title Фостерна сім'я Великої Британії як соціально-педагогічне середовище підтримки особистості дитини uk_UA
dc.type Other uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу