У дисертації науково обгрунтовано методику формування в старшокласників техніко-конструкторських знань і вмінь засобами НІТ у процесі їх допрофесійної трудової підготовки. Встановлено, що допрофесійна трудова підготовка старшокласників буде більш ефективною, якщо здійснюватиметься за методикою, розробленою на основі моделі процесу формування техніко-конструкторських знань і вмінь, де розширення та поглиблення змісту навчання буде відбуватися за рахунок застосування засобів НІТ.
В диссертации представленна научно обоснованная методика формирования у старшеклассников технико-конструкторских знаний и умений средствами НИТ в процессе их допрофессиональной трудовой подготовки. Установлено, что допрофессиональная подготовка старшеклассников будет более эффективна, если она осуществляется за методикой, разработанной на основании модели процесса формирования технико-конструкторских знаний и умений, где расширение и углубление содержания обучения будет происходить за счет применения средств НИТ.
In the dissertation represented are scientifically substantiated methods of technical and design knowledge and skills ability in school students through NIT methods in the process of their professional labour preparation. The author has found out that the professional labour preparation of students will be more effective and qualitative if it materializes according to methods, developed on the basis of the formation of technical and design knowledge and skills model, where expansion and deepening of teaching content will take place instead of application of NIT.