Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Формування музичного мислення майбутнього вчителя музики в процесі інструментальної підготовки

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Мозгальова, Наталія Георгіївна
dc.date.accessioned 2015-08-26T15:01:10Z
dc.date.available 2015-08-26T15:01:10Z
dc.date.issued 2002
dc.identifier.citation Мозгальова, Наталія Георгіївна. Формування музичного мислення майбутнього вчителя музики в процесі інструментальної підготовки : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Н.Г. Мозгальова ; наук. кер. О. П. Щолокова ; Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. — К., 2002. — 18 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/7928
dc.description.abstract Дисертація присвячена проблемі формування музичного мислення майбутнього вчителя в процесі інструментальної підготовки. В ній визначено сутність, структурні компоненти музичного мислення вчителя та педагогічні умови його формування. Теоретично доведено, що ефективність та художньо-педагогічні взаємодії фо-рмування музичного мислення підвищиться, якщо забезпечити поступовий розвиток творчої самостійності студентів в процесі поетапної інструментальної підготовки, що базується на інтенсифікації інтерпретаторської діяльності. Експериментально переві-рено методику, яка забезпечує ефективне формування музичного мислення може бути використана викладачами музично-педагогічних факультетів. uk_UA
dc.description.abstract Диссертация посвящена формированию музыкального мышления будущего учителя музыки в процессе инструментальной подготовки. В ней на основе изучения философских, психолого-педагогических, искусствоведческих исследований мышле-ния личности раскрывается сущность музыкального мышления учителя, проводится структурный анализ даного феномена, выделяются его основные компоненты;: моти-вационно-потребностный, эмоционально-чувственный, деятельно-творческий, когни-тивно-операционный, оценочно-ориентационный. Исследованием установлено, что процесс формирования музыкального мыш-ления, организованный в соответствии с разработанными педагогическими условиями и построенный по специальной методике имел положительную динамику. Сравните-льная характеристика полученных экспериментальных данных на основе количест-венных и качественных показателей двух экспериментальных и двух контрольных групп убедила, что предложенная в исследовании методика обеспечивает еффективное формирование музыкального мышления и может использоваться в процессе инстру-ментальной подготовки преподавателями музыкально-педагогических факультетов. uk_UA
dc.description.abstract Dissertations ore devoted to the formation of musical thought of future teachers in the process of musical training. The essence of the structural components of the musical thought of the teachers and the pedagogical conditions of their formation are detined in them. Teoretical and experimental testing methjdologxy ensure effective formation of musical thoughht that could possibly be made use of by music teachers of the pedagogical facalty. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова uk_UA
dc.subject музичне мислення uk_UA
dc.subject музично-інструментальна підготовка uk_UA
dc.subject структурні компоненти uk_UA
dc.subject мислительні операції uk_UA
dc.subject музично-пізнавальні здібності uk_UA
dc.subject музыкальное мышление uk_UA
dc.subject структурные компоненты uk_UA
dc.subject педагогические условия uk_UA
dc.subject инструментальная подготовка uk_UA
dc.subject musical thouqht uk_UA
dc.subject musical traininng uk_UA
dc.subject structural components uk_UA
dc.subject pedaqoqical conditions uk_UA
dc.subject musikal abilites uk_UA
dc.subject.classification 378.147: 785 uk_UA
dc.title Формування музичного мислення майбутнього вчителя музики в процесі інструментальної підготовки uk_UA
dc.type Other uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу