Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Підвищення рівня теоретичних знань старшокласників на основі комп'ютерно-орієнтованої системи навчання алгебри і початків аналізу

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Лупан, Ірина Володимирівна
dc.date.accessioned 2015-08-25T14:27:22Z
dc.date.available 2015-08-25T14:27:22Z
dc.date.issued 2002
dc.identifier.citation Лупан, Ірина Володимирівна. Підвищення рівня теоретичних знань старшокласників на основі комп'ютерно-орієнтованої системи навчання алгебри і початків аналізу : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / І.В. Лупан ; наук. кер. М. І. Жалдак ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2002. — 16 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/7924
dc.description.abstract У дисертації обґрунтовано можливість підвищення рівня теоретичних знань учнів при систематичному і цілеспрямованому використанні у навчальному процесі прикладних математичних інструментальних пакетів. Розроблено окремі компоненти комп’ютерно-орієнтованої методичної системи навчання алгебри та початків аналізу. Запропоновано систему комп’ютерних лабораторних робіт з алгебри та початків аналізу. Сформульовано принципи відбору прикладних програмних засобів для навчання алгебри та початків аналізу. Обґрунтовано вибір для експериментальної методики ППЗ GRAN1 та DERIVE. Розроблено методику організації та проведення лабораторних робіт. uk_UA
dc.description.abstract Диссертация посвящена проблеме повышения уровня теоретических знаний учащихся старших классов на основе использования средств новых информационных технологий при обучении алгебре и началам анализа. В работе теоретически обоснована и экспериментально апробирована методика проведения уроков-лабораторных работ по алгебре с использованием прикладных пакетов GRAN1 и DERIVE. uk_UA
dc.description.abstract The dissertation is devoted to the problem of the theoretical knowledge level rising by the using the new information technology facilities. Some components of the computer oriented system of teaching algebra and beginning of the analysis were worked. The main components of the experimental system are the computer oriented laboratory works. Experimental learning showed that proposed approach allows combining and utilising the traditional and new information technologies in educational practice. The principles of the pedagogic software choice for studying algebra and beginning of the analysis and the principles of carrying out the computer oriented laboratory works were formulated. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова uk_UA
dc.subject теоретичні знання uk_UA
dc.subject поєднання традиційних та нових інформаційних технологій uk_UA
dc.subject комп’ютерно орієнтовані лабораторні роботи з алгебри та початків аналізу uk_UA
dc.subject теоретические знания uk_UA
dc.subject объединение традиционных и новых информационных технологий uk_UA
dc.subject компьютерно ориентированные лабораторные работы по алгебре и началам анализа uk_UA
dc.subject theoretical knowledge uk_UA
dc.subject utilisation of the traditional and new information technologies uk_UA
dc.subject computer oriented laboratory works on algebra and beginning of the analysis uk_UA
dc.subject.classification 372.800.4+372.851.2 uk_UA
dc.title Підвищення рівня теоретичних знань старшокласників на основі комп'ютерно-орієнтованої системи навчання алгебри і початків аналізу uk_UA
dc.type Other uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics