Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Формування мотивації навчання молодших школярів в умовах особистісно орієнтованої освіти

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Гузенко, Олена Анатоліївна
dc.date.accessioned 2015-08-08T11:48:26Z
dc.date.available 2015-08-08T11:48:26Z
dc.date.issued 2002
dc.identifier.citation Гузенко, Олена Анатоліївна. Формування мотивації навчання молодших школярів в умовах особистісно орієнтованої освіти: автореф. дис. ... канд. пед. наук: 13.00.09 / О.А. Гузенко ; наук. кер. І. П. Томашевська ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — Луцьк, 2002. — 21 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/7900
dc.description.abstract Дисертація присвячена проблемі формування мотивації навчання в молодших школярів, як засобу підвищення рівня успішності їхнього навчання. Проаналізовано стан досліджуваної проблеми в педагогічній науці та практиці. На основі ознак особистісно орієнтованого навчання розроблена, обґрунтована та доведена до практичної реалізації структурно-компонентна модель формування мотивації навчання молодших школярів, основними етапами функціонування якої є діагностика, корекція та стимуляція мотивів навчання. Доведено, що підвищенню рівня мотивації та внаслідок цього успішності навчання в дітей початкової школи сприяє: використання можливостей змісту навчального матеріалу вчителем; системне планування та ефективне поєднання структурних елементів уроку, вдала організація інтелектуальної праці учнів та аргументоване, об’єктивне оцінювання результатів пізнавальної діяльності школярів; координація класоводом впливу основних соціально-педагогічних та психологічних факторів на мотиваційну сферу учнів. Основні положення та рекомендації, методика реалізації індивідуальних підходів, технологічних прийомів формування мотивації навчання молодших школярів впроваджені у практичну діяльність загальноосвітніх шкіл, гімназій. uk_UA
dc.description.abstract Работа посвящена исследованию проблемы формирования мотивации обучения младших школьников как средства повышения их успеваемости. Актуальность исследования обусловлена социально-политическими, экономическими и культурными процессами, которые функционируют сегодня в Украине, объективной необходимостью повышения уровня успеваемости обучения младших школьников. Мотивация обучения рассматривается как совокупность мотивов обучения личности, которые определяют её отношение к познавательной деятельности и влияют на результативность функционирования её когнитивных процессов. В диссертации рассмотрены исторические аспекты и научные предпосылки формирования мотивации обучения младших школьников. Представлен обзор исторической, научно-педагогической и психологической литературы по данной проблеме. Обоснована необходимость формирования мотивации обучения младших школьников как средства повышения успеваемости и продуктивности интеллектуальной работы учеников во время обучения. Выявлены уровни и критерии сформированности мотивации обучения. На основе каких исследовано состояние сформированности мотивации обучения младших школьников. Констатация результатов исследования убеждает в необходимости проведения формирующего эксперимента. uk_UA
dc.description.abstract Thesis is devodet to a problem of forming motivation in junior pupils studies. The state of investigating problem is analysed and the structural-componental model of main factors influence on studies motivation of junior pupils is formulated. The formulation of the last one stipulates a studies degree of children. The technology of forming studies motivation of junior pupils is made and is theoretically formulated and it is tested by experimental way. Of is proved that the next factors impluence on improving the degree of motivation and as a result of that on studies in junior pupils: using cjntents opportunities of teaching material by the teachers; regular planning and effective uniting of structural elements of a lesson; right – organization of intellectual pupils work and well-reasoned objective appraiseing of results of cognitive pupils activity; coordination of influence of main social-pedagogical and psychological factors on pupils motivational area. Main points and recommendations, methods of realization of individual ways, new ways of forming motivation in junior pupils studies are putinto practice in schools and gymnasiums. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова uk_UA
dc.subject мотивація навчання uk_UA
dc.subject особистісно орієнтована освіта uk_UA
dc.subject успішність навчання uk_UA
dc.subject структурно-компонентна модель uk_UA
dc.subject планування uk_UA
dc.subject організація та оцінювання результатів навчання uk_UA
dc.subject мотивация обучения uk_UA
dc.subject личностно ориентированное образование uk_UA
dc.subject успеваемость обучения uk_UA
dc.subject структурно-компонентная модель uk_UA
dc.subject планирование uk_UA
dc.subject организация и оценка результатов обучения uk_UA
dc.subject studies motivation uk_UA
dc.subject performance in studies uk_UA
dc.subject individual approach uk_UA
dc.subject planning uk_UA
dc.subject organization and assessing of studies results uk_UA
dc.subject.classification 37.02:373.3 uk_UA
dc.title Формування мотивації навчання молодших школярів в умовах особистісно орієнтованої освіти uk_UA
dc.type Other uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу