Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Система математичних задач як засіб формування евристичної діяльності учнів основної школи

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Горчакова, Ірина Анатоліївна
dc.date.accessioned 2015-08-08T11:25:35Z
dc.date.available 2015-08-08T11:25:35Z
dc.date.issued 2002
dc.identifier.citation Горчакова, Ірина Анатоліївна. Система математичних задач як засіб формування евристичної діяльності учнів основної школи: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / І.А. Горчакова ; наук. кер. Ю. О. Палант ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2002. — 19 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/7899
dc.description.abstract У дисертації запропоновано науково обґрунтовану методичну систему формування ев-ристичної діяльності учнів основної школи через розроблену на основі базових евристик систему математичних задач в умовах диференціації навчання. Виявлено набір евристик, що складають більшість пошукових стратегій при розв’язуванні задач. Встановлено психолого-педагогічні передумови формування евристичної діяльності учнів відповідного віку. Досліджено можливості застосування традиційних і сучасних засобів навчання в методиці формування та розвитку учнів основної школи через евристично-орієнтовану систему задач. uk_UA
dc.description.abstract В диссертации представлена научно обоснованная методическая система формирования эвристической деятельности учащихся основной школы через систему математических задач, построенную на основе базовых эвристик в условиях уровневой дифференциации обучения, с учетом возрастных и индивидуальных особенностей учеников. В результате анализа психологического аспекта формирования эвристической деятель-ности было установлено, что модель эвристической деятельности необходимо строить на основе системно-структурного подхода, с учетом взаимосвязи осознаваемых и неосознаваемых про-цессов психики. uk_UA
dc.description.abstract Scientifically grounded methodical system of development of heuristic activity of pupils of secondary school through the system of mathematical problems established on the foundation of the basic heuristics in conditions of differentiation of education is presented in the dissertation. A number of heuristics is revealed that form the majority of the searching strategies at solving the problems. The psychologic-pedagogic conditions are established for forming heuristic activity of the pupils of the corresponding age. The possibilities of the application of traditional and modern teaching means are considered for the methodology of the heuristic activity formation and development for the pupils of the secondary school with the help of heuristically oriented system of problems. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова uk_UA
dc.subject евристична діяльність uk_UA
dc.subject система математичних задач uk_UA
dc.subject евристики uk_UA
dc.subject моде-лювання та наочність uk_UA
dc.subject эвристическая деятельность uk_UA
dc.subject система математических задач uk_UA
dc.subject эвристики uk_UA
dc.subject моделирование и наглядность uk_UA
dc.subject heuristically activity uk_UA
dc.subject system of mathematical problems uk_UA
dc.subject heuristics uk_UA
dc.subject modeling and visual aids uk_UA
dc.subject.classification 372.851 uk_UA
dc.title Система математичних задач як засіб формування евристичної діяльності учнів основної школи uk_UA
dc.type Other uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу