Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Дидактичні основи навчання графічної грамоти учнів початкової школи

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Васенко, Валентина Василівна
dc.date.accessioned 2015-08-07T14:07:15Z
dc.date.available 2015-08-07T14:07:15Z
dc.date.issued 2002
dc.identifier.citation Васенко, Валентина Василівна. Дидактичні основи навчання графічної грамоти учнів початкової школи : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / В. В. Васенко ; наук. кер. В. К. Сидоренко; Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2002. - 19 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/7895
dc.description.abstract У результаті виконання дисертаційного дослідження теоретично обґрунтовано й експериментально перевірено педагогічні закономірності вивчення елементів графічної грамоти молодшими школярами на уроках трудового навчання, математики та образотворчого мистецтва. Визначено показники та рівні засвоєння цього виду навчального матеріалу означеною віковою групою учнів. Запропоновано різні види завдань до означених предметів, які сприяють розвитку абстрактного мислення, уяви та здатності до самостійного вирішення навчальних завдань. У процесі дослідження розроблено показники рівнів засвоєння графічної грамоти учнями початкової школи, що дозволяє діагностично працювати з ними вчителями для забезпечення наступності у навчанні з основною школою. Теоретично обґрунтовано і визначено поняття “графічна грамота”, яке визначає діяльність молодших школярів, проаналізовано розвиваючі можливості навчання графічної грамоти молодших учнів. За результати дослідження створено робочий зошит з елементів графічної грамоти для молодших школярів, який дозволяє вчителю забезпечувати диференційований підхід в організації графічної діяльності молодших школярів. uk_UA
dc.description.abstract Диссертация посвящена теоретическому обоснованию и экспериментальной проверке возможности овладения младшими школьниками элементами графической грамоты на уроках начальной школы. На основе широкого анализа литературных источников определено, что графическая деятельность учеников начальной школы организовывается не на достаточном уровне для развития логического мышления и пространственных представлений. Это сказывается на возможностях учащихся успешным овладением общеобразовательных школ. uk_UA
dc.description.abstract The dissertation is devoted to a theoretical substantiation and experimental check of an opportunity of mastering by the younger schoolboys by elements of the graphic letter at lessons of an elementary school. On the basis of the wide analysis of the references is determined, that the graphic activity of the schoolboys of an elementary school is organized not on sufficient for development of logic thinking and spatial representations a level. It has an effect for their opportunities of successful mastering by graphic knowledge and skills in middle classes of comprehensive schools. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова uk_UA
dc.subject дидактичні основи uk_UA
dc.subject графічна грамота uk_UA
dc.subject педагогічні закономірності uk_UA
dc.subject диференційований підхід uk_UA
dc.subject дидактические основы uk_UA
dc.subject графическая грамота uk_UA
dc.subject педагогические закономерности uk_UA
dc.subject дифференцированный подход uk_UA
dc.subject didactical of a basis uk_UA
dc.subject graphic letter uk_UA
dc.subject pedagogical laws uk_UA
dc.subject differentiated approach uk_UA
dc.subject.classification 372.874 uk_UA
dc.title Дидактичні основи навчання графічної грамоти учнів початкової школи uk_UA
dc.type Other uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу