Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Теоретико-методичні основи підготовки майбутніх педагогів до професійного спілкування

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Савенкова, Людмила Олексіївна
dc.date.accessioned 2015-07-29T19:19:02Z
dc.date.available 2015-07-29T19:19:02Z
dc.date.issued 1998
dc.identifier.citation Савенкова, Людмила Олексіївна. Теоретико-методичні основи підготовки майбутніх педагогів до професійного спілкування : автореф. дис. ... докт. пед. наук: 13.00.01 / Л. О. Савенкова ; наук. кер. О. В. Киричук ; М-во освіти і науки України ; Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. - Київ, 1998. - 32 с.
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/7877
dc.description.abstract У дисертації обгрунтована й розроблена теоретична модель підготовки майбутніх педагогів до професійного спілкування в закладах вищої освіти, яка включає: структуру, механізми функціонування, стадії розвитку педагогічного спілкування; систему комунікативних умінь педагога; зміст, психолого-педагогічні та методичні засади підготовки до цього спілкування. Викладені результати системного узагальнення процесів становлення і розвитку педагогічного контакту в професійному спілкуванні педагога. uk_UA
dc.description.abstract В диссертации обоснована и разработана теоретическая модель подготовки будущих педагогов к профессиональному общению в высших учебных заведениях, которая включает: структуру, механизмы функционирования, стадии развития педагогического общения; систему комуникативных умений педагога; содержание, психолого-педагогические и методические основы подготовки к этому общению. Изложены результаты системного обобщения процессов становления и развития педагогического контакта в профессиональном общении педагога. uk_UA
dc.description.abstract In this dissertation is worked out the theoretical model of preparation teachers to be for professional communication in High Schools, which includes: structure, way of functioning, degrees of pedagogical communication development; the system of communicative skills of a teacher, plot, psychological and pedagogical and methodical basis of preparation for this communication. There are given the results of systematic generalization of the development processes and the growth of pedagogical contacts within professional communication of a teacher. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова uk_UA
dc.subject педагогічне спілкування uk_UA
dc.subject педагогическое общение uk_UA
dc.subject pedagogical communication uk_UA
dc.subject педагогічний контакт uk_UA
dc.subject педагогический контакт uk_UA
dc.subject pedagogical contact uk_UA
dc.subject емоційний та пізнавальний види педагогічного контакту uk_UA
dc.subject эмоциональный и познавательный виды педагогического контакта uk_UA
dc.subject emotional and cognitive types of pedagogical contact uk_UA
dc.subject комунікативні вміння педагога uk_UA
dc.subject коммуникативные умения педагога uk_UA
dc.subject communicative skills of a teacher uk_UA
dc.subject соціальна перцепція uk_UA
dc.subject социальная перцепция uk_UA
dc.subject social perception uk_UA
dc.subject мовленнєві й немовленнєві засоби спілкування uk_UA
dc.subject речевые и неречевые средства общения uk_UA
dc.subject verbal and non-verbal means of communication uk_UA
dc.subject комунікативна “атака” uk_UA
dc.subject коммуникативная “атака” uk_UA
dc.subject communicative “attack” uk_UA
dc.subject.classification 378:370.153.1 uk_UA
dc.title Теоретико-методичні основи підготовки майбутніх педагогів до професійного спілкування uk_UA
dc.type Other uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу