Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Психологічні особливості впливу музичного тембру на емоційні стани старших школярів.

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Вятоха, Ірина Юріївна
dc.date.accessioned 2015-07-22T10:29:19Z
dc.date.available 2015-07-22T10:29:19Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Вятоха, Ірина Юріївна. Психологічні особливості впливу музичного тембру на емоційні стани старших школярів : автореферат дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / І. Ю. Вятоха ; наук. кер. І. В. Волженцева ; М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2015. – 23 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/7859
dc.description.abstract У дисертації здійснено теоретичний аналіз наукових підходів дослідження проблеми психологічних особливостей впливу музичного тембру на емоційні стани старших школярів, визначено сутність провідних понять, розглянуто зміст музичного тембру як фактора впливу, розкрито вікові характеристки старших школярів (емоційність, тембровий слух, музичність, музично-тембровий досвід) у контексті цього впливу. Розроблено та впроваджено в шкільну практику психодіагностичний інструментарій вивчення емоційного ставлення школярів до музичного тембру та їх актуальних емоційних станів; обґрунтовано критерії (знак, модальність, інтенсивність емоційного переживання; артеріальний тиск, частота серцевих скорочень; міміка, рухова активність), рівні (високий, середній, низький) і показники розвитку емоційних станів школярів; подано результати експериментального вивчення особливостей їх розвитку у школярів під впливом тембру скрипки, малого барабана, флейти; створено модель психологічного впливу музичного тембру на емоційні стани старших школярів. uk_UA
dc.description.abstract Thesis presents theoretical analysis of scientific approaches to study of the problem of psychological specifics of musical timbre impact on the emotional state of older school students, the essence of the leading concepts is determined, content of musical timbre as a factor of influence is considered, age characteristics of school students is disclosed (emotionality, timbre hearing, musicality, musical and timbre experience) in the context of this influence. Psychodiagnostic tools of studying of the emotional relation of school students to the musical timbre and their current emotional states are developed and implemented into school practice; criteria (sign, modality, intensity of emotional experience; arterial pressure, heart rate; mimicry, physical activity), levels (high, average, low) and development indicators of the emotional conditions of school students are proved; the results of the experimental studying of features of their development in school students under the influence of the timbre of a violin, a snare drum, a flute are provided; the model of psychological impact of the musical timbre on the emotional state of older school students are created. Developing program of impact of the musical timbre on emotional state of older school students is proved, developed and experimentally approved; its effectiveness on development of their positive emotional state is proved. Methodical recommendations to parents, teachers and school psychologists on overcoming of negative emotional conditions of pupils through the use of the specified impact are formulated. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Видавництво НПУ імені М.П.Драгоманова uk_UA
dc.subject емоційні стани uk_UA
dc.subject музичний тембр uk_UA
dc.subject старші школярі uk_UA
dc.subject тембровий слух uk_UA
dc.subject суб’єктивна значущість тембру uk_UA
dc.subject інструментальна музикотерапія uk_UA
dc.subject emotional conditions uk_UA
dc.subject musical timbre uk_UA
dc.subject older school students uk_UA
dc.subject timbre hearing uk_UA
dc.subject subjective importance of the timbre uk_UA
dc.subject instrumental music therapy uk_UA
dc.subject.classification 159.923.2 – 057. 87:78 uk_UA
dc.title Психологічні особливості впливу музичного тембру на емоційні стани старших школярів. uk_UA
dc.type Other uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу