Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Психологічна готовність педагога до протидії маніпулятивному впливу у спілкуванні з підлітками

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кіян, Андрій Петрович
dc.date.accessioned 2015-07-22T10:16:06Z
dc.date.available 2015-07-22T10:16:06Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Кіян, Андрій Петрович. Психологічна готовність педагога до протидії маніпулятивному впливу у спілкуванні з підлітками : автореферат дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / А. П. Кіян ; наук. кер. В. М. Чернобровкін ; М-во освіти і науки України, Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2015. - 20 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/7858
dc.description.abstract У дисертації досліджено зміст та структуру феномена психологічної готовності педагога до протидії маніпулятивному впливу у спілкуванні з підлітками. Розглянуто особливості проблемних педагогічних ситуацій, пов’язаних з використанням учнями підліткового віку маніпулятивних засобів впливу на педагога. Розкрито особливості протистояння педагогів маніпулятивному впливу у спілкуванні з підлітками, встановлено недостатній рівень розвитку компонентів психологічної готовності (когнітивного, мотиваційного, емоційно-вольового та операційного) до протидії маніпулятивному впливу у спілкуванні з підлітками. Встановлено типи учителів з домінуванням різних способів реагування на ситуації маніпулятивного впливу з боку підлітків. Обґрунтовано і розроблено діяльнісну модель протидії педагога маніпулятивному впливу у спілкуванні з підлітками та доведено ефективність цілеспрямованої роботи з учителями з розвитку компонентів психологічної готовності до протидії маніпулятивному впливу у спілкуванні з підлітками. uk_UA
dc.description.abstract In the dissertation the content and structure of the phenomenon of psychological preparedness of a pedagogue to confrontation of the manipulative influence while communicating with teenagers are investigated. The peculiarities of the problematic pedagogical situations connected with the use by pupils-teenagers of the manipulative means of influence on a pedagogue are viewed upon. The peculiarities of confrontation of a pedagogues to the manipulative influence while communicating with teens have been carried, it is determined the insufficient level of the development of the components of psychological preparedness (cognitive, motivational, emotional, willful and operational) to the confrontation of the manipulative influence while communicating with teenagers. The types of teachers with the domination of different ways of reacting on the situations of the manipulative influence on behalf of teens are defined. On the basis of the analysis of the research it is developed the model of psychological preparedness of a pedagogue to the constructive confrontation of the manipulative influence while communicating with teenagers. The efficiency of the purposeful work with teachers on developing the components of psychological preparedness to the manipulative influence while communicating with teenagers is grounded, developed and proved. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Видавництво НПУ імені М.П.Драгоманова uk_UA
dc.subject маніпуляція uk_UA
dc.subject психологічна готовність uk_UA
dc.subject протидія маніпулятивного впливу у спілкуванні з підлітками uk_UA
dc.subject когнітивний uk_UA
dc.subject мотиваційний uk_UA
dc.subject емоційно-вольовий uk_UA
dc.subject операційний компоненти uk_UA
dc.subject manipulation uk_UA
dc.subject psychological preparedness to the manipulative influence while communicating with teenagers uk_UA
dc.subject cognitive uk_UA
dc.subject emotional and volitional uk_UA
dc.subject operational components uk_UA
dc.subject.classification 159. 94:316.46.058.5 uk_UA
dc.title Психологічна готовність педагога до протидії маніпулятивному впливу у спілкуванні з підлітками uk_UA
dc.type Other uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу