Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Формування умінь математичного моделювання в учнів основної школи в процесі навчання геометрії

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Філімонова, Марія Олександрівна
dc.date.accessioned 2015-07-21T10:05:04Z
dc.date.available 2015-07-21T10:05:04Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Філімонова, Марія Олександрівна. Формування умінь математичного моделювання в учнів основної школи в процесі навчання геометрії : автореферат дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / М. О. Філімонова ; наук. кер. В. О. Швець ; М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2015. - 20 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/7853
dc.description.abstract Дисертацію присвячено проблемі формування в учнів основної школи знань, умінь і навичок математичного моделювання в процесі навчання геометрії. У роботі визначено сутність термінів «математична модель» та «математичне моделювання», виділено види математичних моделей, описано спрощену евристичну схему діяльності математичного моделювання. На базі створеної концептуальної моделі розроблено і теоретично обґрунтовано компоненти методики формування в учнів основної школи знань, умінь і навичок математичного моделювання, а саме: етапи навчання, сукупність організаційних форм, методів та засобів відповідно до кожного етапу, методичні рекомендації вчителям. Проведене експериментальне впровадження результатів дослідження свідчить, що використання запропонованої методики формування в учнів основної школи знань, умінь і навичок математичного моделювання, яка враховує освітні вимоги сучасного покоління, особливості його навчальної діяльності та віковий фактор, забезпечує: свідоме оволодіння учнями математичним моделюванням як універсальним методом навчального пізнання навколишнього середовища; високий рівень розвитку творчих здібностей школярів; активізацію пізнавального інтересу до вивчення предмета та ефективність навчання. uk_UA
dc.description.abstract This dissertation is devoted to the development of pupils basic knowledge and skills of mathematical modeling in learning geometry. This paper is defined such terms as “mathematical model” and “mathematical modeling”, separated the types of mathematical models; described simplified heuristic scheme of mathematical modeling. On the stem of conceptual work developed and theoretically justified the method of forming components in secondary school pupils knowledge and skills of mathematical modeling especially the stages of learning, a set of organization forms, methods and means according to each stage; methodical recommendations for teachers. An experimental implementation of research result shows that using the method of forming a secondary school pupils knowledge and skills of mathematical modeling that takes info educational requirements, especially its training and age factor; provides: conscious mastering of pupils through mathematical modeling as a universal method of learning the environment, a high level of creative abilities of pupils, the activation of cognitive interest in the study of subject and effectiveness of training. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Видавництво НПУ імені М.П.Драгоманова uk_UA
dc.subject вимірювальні роботи на місцевості uk_UA
dc.subject математична модель uk_UA
dc.subject математичне моделювання uk_UA
dc.subject основна школа uk_UA
dc.subject прикладна задача uk_UA
dc.subject уміння математичного моделювання uk_UA
dc.subject measuring of the terrain uk_UA
dc.subject mathematical model uk_UA
dc.subject mathematical modeling uk_UA
dc.subject basic school uk_UA
dc.subject applications uk_UA
dc.subject mathematical modeling skills uk_UA
dc.subject.classification 373.5.016:514 (043.3) uk_UA
dc.title Формування умінь математичного моделювання в учнів основної школи в процесі навчання геометрії uk_UA
dc.type Other uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу