Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Підготовка нового педагога-економіста – виклик сучасній педагогічній університетській освіті (на прикладі створення нових навчальних програм з іноземної мови за фахом зі спеціальності 6.030601 «Менеджмент (управління персоналом)»

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Петько, Людмила Василівна
dc.date.accessioned 2015-07-07T11:51:39Z
dc.date.available 2015-07-07T11:51:39Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.citation Петько Л.В. Підготовка нового педагога-економіста – виклик сучасній педагогічній університетській освіті (на прикладі створення нових навчальних програм з іноземної мови за фахом зі спеціальності 6.030601 «Менеджмент (управління персоналом)» / Л.В. Петько // Вісник Інституту розвитку дитини. Вип. 27. Серія: Філософія, педагогіка, психологія: зб. наук. праць. – К. : Вид-во НПУ імені М.П.Драгоманова, 2013. – С. 95–101. Pet'ko L.V. Pidgotovka novogo pedagoga-ekonomista – vyklyk suchasnij pedagogichnij universytets'kij osviti (na prykladi stvorennja novyh navchal'nyh program z inozemnoi' movy za fahom zi special'nosti 6.030601 «Menedzhment (upravlinnja personalom)» [The preparation of a future teacher in economics as a claim for modern higher school pedagogical education (by way the illustration of the new study programs in specialty 6.030601 «Management» of the discipline «Foreign language in professional sphere»]/ Visnyk Instytutu rozvytku dytyny. Vyp. 27. Serija: Filosofija, pedagogika, psyhologija: zb. nauk. prac'. – K. : Vyd-vo NPU imeni M.P.Dragomanova, 2013. – S. 95–101. uk_UA
dc.identifier.issn 2313-6766
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/7832
dc.description 1. Загальноєвропейські Рекомендації з мовної освіти: вивчення, викладання, оцінювання. Страсбург. Відділ сучасних мов / за наук. ред. С. Ю. Ніколаєвої – К. : Вид-во: Ленвіт, 2003. – 261 с. 2. Заможнє суспільство, конкурентоспроможна економіка, ефективна держава / Програма економічних реформ на 2010–2014 рр. [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://municipal.gov.ua/articles/show/article/54 3. І словом і ділом. ІІІ Всеукраїнський з’їзд працівників освіти / укл. О. Виговська, О. Виговський // Директор школи, ліцею, гімназії: всеукр. наук.-практ. журнал; засновники: МОНмолодьспорту України, НАПН України, НПУ імені М. П. Драгоманова. – К., 2011. – № 6. – С. 4–22. 4. Концепція розвитку неперервної педагогічної освіти (проект) [Електронний ресурс]. – Режим доступу :http://www.mon.gov.ua/ua/activity/education/higher education/1352297906/1352298737/ 5. Навчально-методичні матеріали дисципліни «Менеджмент персоналу» для спеціальності 8103 – «Міжнародна економіка» / В. М. Данюк, С. О. Цимбалюк // Магістерська програма «Управління міжнародним бізнесом»: навч.-метод. комплекс [кол. авторів під кер. Д. Г. Лук’яненка]. – 2008. – С. 176–215. 6. Перспектива / голов. ред. Т. Прокопчук // Економіст. – К. : КНЕУ імені В. Гетьмана, 2009. – № 12–14 (1282–1284). 7. Петько Людмила Василівна. Англійська мова за професійним спрямуванням зі спеціальності 6.030601 «Менеджмент (управління персоналом)», напрям підготовки 0306 «Менеджмент і адміністрування». Програма навчальної дисципліни для ВНЗ / Л. В. Петько; за ред. професора В. І. Гончарова. – К. : НПУ імені М. П. Драгоманова, 2012. – 88 с. 8. Петько Л. В. «Невизначеність якості» з огляду на модернізацію системи освіти в Україні / Л. В. Петько // Директор школи, ліцею, гімназії: всеукр. наук.-практ. журнал – К., 2012. – № 3. – С. 56–62. 9. Петько Людмила Василівна. Англійська мова для вступників до магістратури зі спеціальності 8.03060101 «Менеджмент організацій і адміністрування (за видами економічної діяльності)», 8.03050101 «Економічна теорія», 8.18010018 «Адміністративний менеджмент», 8.18010020 «Управління навчальним закладом (за типом)»: навч. посібник для бакалаврів, викладачів та студентів ВНЗ. – 2-ге вид., доп. і випр. / Л. В. Петько, В. В. Ніколаєнко [за ред. Євтуха В. Б., Гончарова В. І.]. – К. : Ун-т «Україна», 2012. – 154 с. 10. Петюх В. М. Управління персоналом: навч.-метод. посібник для самост. вивчення дисц. / Петюх В. М., Базилюк Б. Г., Герасименко О. О. – К. : КНЕУ, 2007. – 320 с. 11. Спенсер M. [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://ru.wikipedia.org/wiki/% 12. English for Specific Purposes (ESP). National Curriculum for Universities (Національна програма для університетів). – К. : Вид-во КНЛУ. – 2005. – 111 с. uk_UA
dc.description.abstract Стаття присвячена актуальності підготовки майбутнього педагога-економіста в умовах педагогічної університетської освіти у процесі навчання іноземної мови (англійської). Обґрунтовується необхідність отримання студентами сучасних економічних знань, що вимагає перегляду і створенню нових навчальних нормативних програм з вивчення іноземної мови за фахом. Ключові слова: майбутній педагог, економіка, знання, іноземна мова, навчальні програми.Cтатья посвящена актуальности подготовки будущего педагога-экономиста в условиях педагогического университетского образования в процессе обучения иностранному языку (английскому). Обгрунтовывается необходимость получения студентами современных экономических знаний, что предусматривает пересмотр и создание новых учебных программ по изучению иностранного языка в профессиональном векторе. Ключевые слова: будущий педагог, экономика, знания, иностранный язык, учебные нормативне программы. The article under consideration is headlined «The preparation of a future teacher in economics as a claim for modern high school pedagogical education (by way the illustration of the new study programs in specialty 6.030601 «Management» of the discipline «Foreign language in professional sphere»)». The article opens in a brief description of the way of studying the future teachers of Economics at pedagogical universities in the process of foreign language studying. According to the author’s point of view, it is very important to create the new study programmes in professional sphere. Key words: future teacher, economics, knowledge, foreign language, study programmes. uk_UA
dc.description.abstract Cтатья посвящена актуальности подготовки будущего педагога-экономиста в условиях педагогического университетского образования в процессе обучения иностранному языку (английскому). Обгрунтовывается необходимость получения студентами современных экономических знаний, что предусматривает пересмотр и создание новых учебных программ по изучению иностранного языка в профессиональном векторе uk_UA
dc.description.abstract The article under consideration is headlined „The preparation of a future teacher in economics as a claim for modern higher school pedagogical education (by way the illustration of the new study programs in specialty 6.030601 «Management» of the discipline «Foreign language in professional sphere»). The article opens in a brief description of the way of studying the future teachers of Economics at pedagogical universities in the process of foreign language studying. According to the author’s point of view, it is very important to create the new study programmes in professional sphere. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher К. : Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова uk_UA
dc.relation.ispartofseries Педагогіка;
dc.subject професійно орієнтоване іншомовне навчальне середовище uk_UA
dc.subject майбутній педагог uk_UA
dc.subject економіка uk_UA
dc.subject знання uk_UA
dc.subject іноземна мова uk_UA
dc.subject навчальні програми uk_UA
dc.subject університет uk_UA
dc.subject профессионально ориентированная иноязычная среда обучения uk_UA
dc.subject будущий педагог uk_UA
dc.subject экономика uk_UA
dc.subject знания uk_UA
dc.subject иностранный язык uk_UA
dc.subject учебные нормативне программы uk_UA
dc.subject университет uk_UA
dc.subject professionally oriented foreign language teaching environment uk_UA
dc.subject future teacher uk_UA
dc.subject economics uk_UA
dc.subject knowledge uk_UA
dc.subject foreign language uk_UA
dc.subject study programmes uk_UA
dc.subject.classification 378.091.12–057.875:658]:81’243 uk_UA
dc.title Підготовка нового педагога-економіста – виклик сучасній педагогічній університетській освіті (на прикладі створення нових навчальних програм з іноземної мови за фахом зі спеціальності 6.030601 «Менеджмент (управління персоналом)» uk_UA
dc.title.alternative The preparation of a future teacher in economics as a claim for modern higher school pedagogical education (by way the illustration of the new study programs in specialty 6.030601 «Management» of the discipline «Foreign language in professional sphere» uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics