Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Експериментальна методика дослідження сформованості оцінно-етичних суджень у старших дошкільників із ЗНМ

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Бондаренко, Н. А. uk_UA
dc.date.accessioned 2015-07-03T12:30:11Z
dc.date.available 2015-07-03T12:30:11Z
dc.date.issued 2014 uk_UA
dc.identifier.citation Бондаренко, Н. А. Експериментальна методика дослідження сформованості оцінно-етичних суджень у старших дошкільників із ЗНМ / Н. А. Бондаренко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2014. – Вип. 26. – C. 23-29. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/7724
dc.description.abstract У статті пропонується експериментальна методика дослідження сформованос ті оцінно-етичних суджень у старших дошкільників із загальним недорозвиненням мовлення. Розкрито сутність науково-методичного підґрунтя діагностичної методики, детально висвітлено критерії, показники та рівні сформованості навичок складання оцінно-етичних суджень у старших дошкільників із загальним недорозвиненням мовлення. До структури методика входять два блоки завдань спрямованих на дослідження сформованості морально-етичної лексики у старших дошкільників із ЗНМ (імпресивне та експресивне мовлення) та визначення вмінь використовувати судження як мовленнєві категорії, а саме граматично оформлені логічно пов‘язані між собою складні речення, зміст яких розкриває причинно-наслідкові зв‘язки того чи іншого явища.
dc.description.abstract В статье предлагается экспериментальная методика исследования уровня сформированости оценно-етических суджений у старших дошкольников с ОНР. Дано научно-методическое обоснование диагностической методики, определены критерии, показатели, уровни сформированости оценно-етических суджений у старших дошкольников с общим недоразвитием речи. В структуру методики включены два блока диагностических заданий направленных на исследование сформированости морально-етической лексики у старших дошкольников с ОНР ( в импрессивной и экспрессивной речи) и определение умений оперировать суждениями как речевыми категориями, а именно, логико-граматически оформленными сложными предложениями, содержание которых раскрывает причинно-следственные святи того или иного явления.
dc.description.abstract This article presents the experimental research methodic as for formation of appraise-ethical opinion of elder pre-school age children. Also it is disclosed the essence of scientific-methodical base of diagnostic methodics, the criteria‘s are showed in details, indeces and levels of formation of skills in completing the appraise-ethical opinion of elder pre-school age children with general underdevelopment of speech. The structure of methodics is consists of two blocs of exercises directed to the research of formation of moral-ethical vocabulary of elder pre-school age children with general underdevelopment of speech (impressive and expressive speech) and determination of skills to use opinions as speech categories, to be exact, grammatically arranged and logically connected complex sentences, maintenance of which discloses the cause-effect connection of one or other event.
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ru_RU
dc.subject теза
dc.subject аргумент
dc.subject мовна (граматична) композиції судження
dc.subject тезис
dc.subject аргумент
dc.subject граматическая композиция суждения
dc.subject thesis
dc.subject argument
dc.subject linguistic (grammar) composition of opinion
dc.subject.classification [376.36:161.225.23]-053.4
dc.title Експериментальна методика дослідження сформованості оцінно-етичних суджень у старших дошкільників із ЗНМ ru_RU
dc.type Article ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу