ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Столярчук, Т. Р.![]() |
uk_UA |
dc.date.accessioned | 2015-07-03T12:13:34Z | |
dc.date.available | 2015-07-03T12:13:34Z | |
dc.date.issued | 2014 | uk_UA |
dc.identifier.citation | Столярчук Т. Р. Координуюча роль психолого-медико-педагогічної консультації в створенні умов навчання для дітей з особливими освітніми потребами / Т. Р. Столярчук // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19: Корекційна педагогіка та спеціальна психологія / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2014. - Вип. 28. - C. 222-226. | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/7647 | |
dc.description.abstract | В статті висвітлюється актуальна проблема впровадження інклюзивного навчання засобами синергійного руху командної кооперації з вивченням координуючої ролі районної психолого-медико-педагогічної консультації в діяльності місцевих навчальних закладів з впровадженим інклюзивним навчанням. Звертається увага на особливості навчання суб‘єктів інклюзивного навчання та шляхи забезпечення спільного навчання здорових учнів та учнів з особливими потребами. | |
dc.description.abstract | В статье рассматриваются актуальная проблема внедрения инклюзивного образования средствами сопряженного командного движения с координирующей ролью районной психолого-медико-педагогической консультации в деятельности территориальных общеобразовательнъх учереждений с инклюзивным образованием. Обращается внимание на особенности обучения субъектов инклюзивного обучения и создание условий для совместного обучения здоровых детей и детей с особенностями развития. | |
dc.description.abstract | The article highlights the urgent problem of inclusive education by means of a synergistic interaction between members of the movement Task Force coordinating role of the district medical and psycho- educational counseling activities in local schools implemented inclusive education . Attention is paid to features of inclusive education and training, as a collective learning healthy students and students with special needs. | |
dc.language.iso | uk | ru_RU |
dc.publisher | Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова | ru_RU |
dc.subject | інклюзія | |
dc.subject | сегрегація | |
dc.subject | мультидисциплінарна команда | |
dc.subject | охоронний режим | |
dc.subject | инклюзия | |
dc.subject | сегрегация | |
dc.subject | мультидисциплинарна команда | |
dc.subject | охранительный режим | |
dc.subject | inclusion | |
dc.subject | segregation | |
dc.subject | multidisciplinary teams | |
dc.subject | security | |
dc.subject.classification | 376.36 | |
dc.title | Координуюча роль психолого-медико-педагогічної консультації в створенні умов навчання для дітей з особливими освітніми потребами | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |