Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Координуюча роль психолого-медико-педагогічної консультації в створенні умов навчання для дітей з особливими освітніми потребами

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Столярчук, Т. Р. uk_UA
dc.date.accessioned 2015-07-03T12:13:34Z
dc.date.available 2015-07-03T12:13:34Z
dc.date.issued 2014 uk_UA
dc.identifier.citation Столярчук Т. Р. Координуюча роль психолого-медико-педагогічної консультації в створенні умов навчання для дітей з особливими освітніми потребами / Т. Р. Столярчук // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19: Корекційна педагогіка та спеціальна психологія / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2014. - Вип. 28. - C. 222-226. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/7647
dc.description.abstract В статті висвітлюється актуальна проблема впровадження інклюзивного навчання засобами синергійного руху командної кооперації з вивченням координуючої ролі районної психолого-медико-педагогічної консультації в діяльності місцевих навчальних закладів з впровадженим інклюзивним навчанням. Звертається увага на особливості навчання суб‘єктів інклюзивного навчання та шляхи забезпечення спільного навчання здорових учнів та учнів з особливими потребами.
dc.description.abstract В статье рассматриваются актуальная проблема внедрения инклюзивного образования средствами сопряженного командного движения с координирующей ролью районной психолого-медико-педагогической консультации в деятельности территориальных общеобразовательнъх учереждений с инклюзивным образованием. Обращается внимание на особенности обучения субъектов инклюзивного обучения и создание условий для совместного обучения здоровых детей и детей с особенностями развития.
dc.description.abstract The article highlights the urgent problem of inclusive education by means of a synergistic interaction between members of the movement Task Force coordinating role of the district medical and psycho- educational counseling activities in local schools implemented inclusive education . Attention is paid to features of inclusive education and training, as a collective learning healthy students and students with special needs.
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ru_RU
dc.subject інклюзія
dc.subject сегрегація
dc.subject мультидисциплінарна команда
dc.subject охоронний режим
dc.subject инклюзия
dc.subject сегрегация
dc.subject мультидисциплинарна команда
dc.subject охранительный режим
dc.subject inclusion
dc.subject segregation
dc.subject multidisciplinary teams
dc.subject security
dc.subject.classification 376.36
dc.title Координуюча роль психолого-медико-педагогічної консультації в створенні умов навчання для дітей з особливими освітніми потребами ru_RU
dc.type Article ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу