У статті розглядаються деякі аспекти потенціалу теорії аналізу творів образотворчого мистецтва, які автор статті вважає доцільними для освоєння студентами в ході навчання образотворчого мистецтва у вищому навчальному закладі. Визначені науковцями цілі, етапи, рівні аналізу творів образотворчого мистецтва ретельно усвідомлені студентом дозволять йому набути якості професіонала достойного рівня. Окреслене допоможе зрозуміти механізми взаємодії в композиції твору складових елементів, що в її будові впливають на конструювання цілісної структури і естетично діють на глядача. Останнє пояснить різні сторони художнього процесу, хід і результати втілення ідеї автора.
В статье рассматриваются некоторые аспекты потенциала теории анализа произведений изобразительного искусства, которые автор статьи считает целесообразными для освоения студентами в ходе учебы изобразительного искусства в высшем учебном заведении. Определенные научными работниками цели, этапы, уровни анализа произведений изобразительного искусства тщательным образом осознаны студентом позволят ему приобрести качество профессионала достойного уровня. Очерченное поможет понять механизмы взаимодействия в композиции произведения составных элементов, что в ее строении влияют на конструирование целостной структуры и эстетично действуют на зрителя. Последнее объяснит разные стороны художественного процесса, ход и результаты воплощения идеи автора.
Some aspects of potential of theory of analysis of works of fine art, that the author of the article considers expedient for application during the studies of students of fine art, are examined in the article. Certain the scientists of aim, stages, the levels of analysis of works of fine art are responsibly realized by a student will allow to him to purchase quality of professional of deserving level, co-operations of component elements will give understanding in the structure of composition, different parties of artistic process and his results will explain.