Стаття присвячена актуальній та складній для студентів проблемі оволодіння діалогічною мовою. Автори звертають увагу на особливості навчання мовному спілкуванню як виду мовленнєвої, методичні та психологічні аспекти питання. Подані рекомендації з системної роботи викладача з матеріалом для розвитку розмовної практики.
Статья посвящена актуальной и сложной для студентов проблеме овладения диалогической речью. Авторы обращают внимание на особенности обучения речевому общению как виду речевой деятельности, методические и психологические аспекты вопроса. Даны рекомендации по систематической работе преподавателя с материалом для развития разговорной практики.
The article dwells upon the urgent and complicated problem of mastering dialogue. The authors draw the reader’s attention to the peculiarities of teaching communication as a kind of language activity. Methodological and psychological aspects of the problem are considered here as well. There are some recommendations for the teacher’s systematical work with the material for oral practice.