ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Терпелюк, Володимир Володимирович | |
dc.date.accessioned | 2015-06-03T11:02:25Z | |
dc.date.available | 2015-06-03T11:02:25Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.citation | Терпелюк, Володимир Володимирович. Соціально-педагогічна профілактика віктимної поведінки підлітків-учнів загальноосвітніх шкіл : автореферат дис. ... канд. пед. наук : 13.00.05 / В. В. Терпелюк ; наук. кер. П. М. Гусак ; М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2015. - 22 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/7201 | |
dc.description.abstract | Розкрито сутність віктимної поведінки підлітків із позицій соціально-педагогічної науки; виокремлено чинники віктимізації підлітків (особистісно-індивідні та соціальні); розроблено критерії (віктимність особистості підлітка та віктимогенність сім’ї підлітка), показники та рівні ризику віктимізації підлітків; обґрунтовано сутність соціально-педагогічної профілактики віктимної поведінки підлітків, окреслено її засади та завдання; розроблено модель та програму соціально- педагогічної профілактики віктимної поведінки підлітків, що відобразила основні етапи цього процесу, його принципи, напрями та педагогічні умови; розкрито теоретичні засади організації соціально-педагогічного інтерактивного театру як інноваційної методики профілактичної роботи з віктимними підлітками. | uk_UA |
dc.description.abstract | Essence of victim conduct of teenagers is exposed from positions of social-pedagogical science; the factors of victimization teenagers are adopted (personality and social); the criteria (personality victim of teenager and domestic victim), indexes and levels of risk of victimization teenagers are developed; essence of social-pedagogical prophylaxis of victim conduct of teenagers is grounded its bases, tasks and stages are outlined; the model and program of social-pedagogical prophylaxis of victim conduct of teenagers is developed, the basic stages of this process, his principles, directions and pedagogical terms are represented; the theoretical bases of organization of social-pedagogical interactive theater are exposed as an innovative method of prophylactic work with victim teenagers. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Видавництво НПУ імені М.П.Драгоманова | uk_UA |
dc.subject | віктимність | uk_UA |
dc.subject | віктимогенність | uk_UA |
dc.subject | віктимізація | uk_UA |
dc.subject | віктимна поведінка підлітків | uk_UA |
dc.subject | соціально-педагогічна профілактика віктимної поведінки підлітків | uk_UA |
dc.subject | соціально-педагогічний інтерактивний театр | uk_UA |
dc.subject | victim | uk_UA |
dc.subject | victimogenic | uk_UA |
dc.subject | victimization | uk_UA |
dc.subject | victim conduct of teenagers | uk_UA |
dc.subject | social-pedagogical prophylaxis of victim conduct of teenagers | uk_UA |
dc.subject | social-pedagogical interactive theater | uk_UA |
dc.subject.classification | 37.013.42 : 343.988-057.874(043.5) | uk_UA |
dc.title | Соціально-педагогічна профілактика віктимної поведінки підлітків – учнів загальноосвітніх шкіл | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |