ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Каряка, Інна Вікторівна | |
dc.date.accessioned | 2015-06-03T10:16:57Z | |
dc.date.available | 2015-06-03T10:16:57Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.citation | Каряка, Інна Вікторівна. Психологічні особливості розвитку музично-образного мислення дітей старшого дошкільного віку : автореферат дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / І. В. Каряка ; наук. кер. Т. М. Лисянська ; М-во освіти і науки України, Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2014. - 19 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/7196 | |
dc.description.abstract | Дисертаційне дослідження присвячене вивченню психологічних особливостей розвитку музично-образного мислення дітей старшого дошкільного віку та створенню умов його оптимізації в процесі навчально-виховної діяльності. В роботі представлено аналіз теоретико-методологічних та експериментальних підходів щодо вивчення проблеми музично-образного мислення у вітчизняній та зарубіжній психології, пропонується концептуальна основа дослідження музично-образного мислення старших дошкільників. Експериментально досліджено та охарактеризовано триступеневу структуру (предметно-образне, відображально-образне, музично-образне співвідношення), критерії (емоційно-чуттєве осягнення матеріалу; осягнення змістової сутності матеріалу; продуктивність діяльності) та рівні розвитку (високий, середній, низький) музично-образного мислення старших дошкільників, виявлено зв’язок між параметрами його оцінювання та розвитком співвідношень, констатовано недостатній рівень розвитку музично-образного мислення. Обґрунтовано та апробовано настаново-установчий комплекс розвитку музично-образного мислення дітей старшого дошкільного віку, спрямований на ефективність розвитку музично-образного мислення у старших дошкільників в умовах навчально-виховного процесу, доведено ефективність його використання у навчально-виховному процесі дошкільної освіти. | uk_UA |
dc.description.abstract | The thesis is devoted to the study of psychological peculiarities of older preschool age children music-imaginative thinking development, the essence of its three-level structure was determined, and creation of conditions for its optimization in the process of educational activity. The work presents the analysis of theoretical-methodological and experimental approaches concerning the problem of music-imaginative thinking in foreign and native psychology. Conceptual foundation of studying of older preschool age children music-imaginative thinking is offered. Tree-stage structure, criteria and levels of music-imaginative thinking were experimentally studied and characterized. The relationship between parameters of its assessment and correlation development was found. The complex of guidelines directed on effectiveness of older preschoolers' music-imaginative thinking development was designed. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Видавництво НПУ імені М.П.Драгоманова | uk_UA |
dc.subject | музично-образне мислення | uk_UA |
dc.subject | старший дошкільний вік | uk_UA |
dc.subject | предметно-образне співвідношення | uk_UA |
dc.subject | відображально-образне співвідношення | uk_UA |
dc.subject | музично-образне співвідношення | uk_UA |
dc.subject | емоційно-чуттєве осягнення матеріалу | uk_UA |
dc.subject | осмислення змістової сутності | uk_UA |
dc.subject | продуктивність діяльності | uk_UA |
dc.subject | musical-imaginative thinking | uk_UA |
dc.subject | older preschool age | uk_UA |
dc.subject | reflective-imaginative correlation | uk_UA |
dc.subject | musical-imaginative correlation | uk_UA |
dc.subject | emotional-sensational comprehension of the material | uk_UA |
dc.subject | understanding the context | uk_UA |
dc.subject | productivity of activity | uk_UA |
dc.subject.classification | 373.2.015:[159.955:78](043.3) | uk_UA |
dc.title | Психологічні особливості розвитку музично-образного мислення дітей старшого дошкільного віку | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |