Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Психологічні особливості розвитку музично-образного мислення дітей старшого дошкільного віку

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Каряка, Інна Вікторівна
dc.date.accessioned 2015-06-03T10:16:57Z
dc.date.available 2015-06-03T10:16:57Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.citation Каряка, Інна Вікторівна. Психологічні особливості розвитку музично-образного мислення дітей старшого дошкільного віку : автореферат дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / І. В. Каряка ; наук. кер. Т. М. Лисянська ; М-во освіти і науки України, Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2014. - 19 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/7196
dc.description.abstract Дисертаційне дослідження присвячене вивченню психологічних особливостей розвитку музично-образного мислення дітей старшого дошкільного віку та створенню умов його оптимізації в процесі навчально-виховної діяльності. В роботі представлено аналіз теоретико-методологічних та експериментальних підходів щодо вивчення проблеми музично-образного мислення у вітчизняній та зарубіжній психології, пропонується концептуальна основа дослідження музично-образного мислення старших дошкільників. Експериментально досліджено та охарактеризовано триступеневу структуру (предметно-образне, відображально-образне, музично-образне співвідношення), критерії (емоційно-чуттєве осягнення матеріалу; осягнення змістової сутності матеріалу; продуктивність діяльності) та рівні розвитку (високий, середній, низький) музично-образного мислення старших дошкільників, виявлено зв’язок між параметрами його оцінювання та розвитком співвідношень, констатовано недостатній рівень розвитку музично-образного мислення. Обґрунтовано та апробовано настаново-установчий комплекс розвитку музично-образного мислення дітей старшого дошкільного віку, спрямований на ефективність розвитку музично-образного мислення у старших дошкільників в умовах навчально-виховного процесу, доведено ефективність його використання у навчально-виховному процесі дошкільної освіти. uk_UA
dc.description.abstract The thesis is devoted to the study of psychological peculiarities of older preschool age children music-imaginative thinking development, the essence of its three-level structure was determined, and creation of conditions for its optimization in the process of educational activity. The work presents the analysis of theoretical-methodological and experimental approaches concerning the problem of music-imaginative thinking in foreign and native psychology. Conceptual foundation of studying of older preschool age children music-imaginative thinking is offered. Tree-stage structure, criteria and levels of music-imaginative thinking were experimentally studied and characterized. The relationship between parameters of its assessment and correlation development was found. The complex of guidelines directed on effectiveness of older preschoolers' music-imaginative thinking development was designed. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Видавництво НПУ імені М.П.Драгоманова uk_UA
dc.subject музично-образне мислення uk_UA
dc.subject старший дошкільний вік uk_UA
dc.subject предметно-образне співвідношення uk_UA
dc.subject відображально-образне співвідношення uk_UA
dc.subject музично-образне співвідношення uk_UA
dc.subject емоційно-чуттєве осягнення матеріалу uk_UA
dc.subject осмислення змістової сутності uk_UA
dc.subject продуктивність діяльності uk_UA
dc.subject musical-imaginative thinking uk_UA
dc.subject older preschool age uk_UA
dc.subject reflective-imaginative correlation uk_UA
dc.subject musical-imaginative correlation uk_UA
dc.subject emotional-sensational comprehension of the material uk_UA
dc.subject understanding the context uk_UA
dc.subject productivity of activity uk_UA
dc.subject.classification 373.2.015:[159.955:78](043.3) uk_UA
dc.title Психологічні особливості розвитку музично-образного мислення дітей старшого дошкільного віку uk_UA
dc.type Other uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу