Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Ювковецька, Юлія Олександрівна
dc.date.accessioned 2015-05-18T13:22:06Z
dc.date.available 2015-05-18T13:22:06Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.citation Ювковецька, Юлія Олександрівна. Соціокультурна еволюція реклами ХХ століття : автореферат дис. ... канд. філософ. наук : 09.00.04 / Ю. О. Ювковецька ; наук. кер. Ю. Г. Легенький ; М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2014. - 18 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/6995
dc.description.abstract Дисертація є філософсько-культурологічним дослідженням феномену реклами в просторі культури ХХ століття. Соціокультурна еволюція реклами досліджується як інтегративний феномен, що включає в себе синтетичні тенденції розвитку таких практик культури, як мода, дизайн, брендинг, менеджмент та маркетинг. Реклама визначається як видовищний синтез, що походить від балагану, ярмаркового видовища, як єдність практик культури, як жанрово-видові специфікації в контексті розвитку реклами товарів та послуг, політичної та соціальної реклами. Рекламна діяльність досліджується як феномен культури повсякдення, як специфічний вид мистецтва, що впливає на розвиток художньої культури ХХ століття. uk_UA
dc.description.abstract Dissertation is philosophical and cultural research of the advertising phenomenon in the spacious cultures of ХХ century. The social and cultural advertising evolution is examined as an integral phenomenon that includes synthetic development trends of such culture practices, as fashion, design, branding, management and marketing. Advertising is determined as a spectacle synthesis which results from show, fair spectacle, as a unity of culture practices, as genre and species specifications in the context of advertising development of goods and services, political and social advertising. Advertising activity is examined as a phenomenon of daily culture, as a specific type of art that influences on the development of artistic culture of ХХ century. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова uk_UA
dc.subject реклама uk_UA
dc.subject культура повсякдення uk_UA
dc.subject видовище uk_UA
dc.subject синтез мистецтв uk_UA
dc.subject мода uk_UA
dc.subject дизайн uk_UA
dc.subject advertising uk_UA
dc.subject daily culture uk_UA
dc.subject spectacle uk_UA
dc.subject synthesis of arts uk_UA
dc.subject fashion uk_UA
dc.subject design uk_UA
dc.subject.classification 008. 42:778.3 uk_UA
dc.title Соціокультурна еволюція реклами ХХ століття uk_UA
dc.type Other uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу