Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Теоретичні і методичні засади формування професійної компетентності майбутніх учителів біології

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Шапран, Юрій Петрович
dc.date.accessioned 2015-05-14T12:38:38Z
dc.date.available 2015-05-14T12:38:38Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.citation Шапран, Юрій Петрович. Теоретичні і методичні засади формування професійної компетентності майбутніх учителів біології [Текст] : автореферат дис. ... докт. пед. наук : 13.00.04 - теорія і методика професійної освіти / Шапран Юрій Петрович ; [наук. консультант Вовк Людмила Петрівна] ; Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2014. - 40 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/6975
dc.description.abstract У дисертації здійснено теоретичний аналіз та узагальнення основних аспектів проблеми формування професійної компетентності майбутніх учителів біології. У роботі визначено сутність провідних понять: „професійна компетентність учителя біології”, „компетенція” у широкому та вузькому розуміннях; визначено структуру досліджуваного феномену та його складові; критерії, показники, рівні; розроблено класифікацію різновидів освітнього середовища та встановлено зв’язки між структурними компонентами професійної компетентності та інноваційного освітнього середовища. Визначено основні тенденції вищої біологічної освіти в умовах євроінтеграції та ключові компетенції учителя біології. Створено концептуальну модель формування професійної компетентності майбутніх учителів біології. Розроблено та впроваджено у практику роботи вищої школи психодіагностичний інструментарій визначення рівнів розвитку професійної компетентності педагогів. У дослідженні здійснено експериментальну апробацію комплексної розвивальної програми формування професійної компетентності майбутніх учителів біології в умовах інноваційного освітнього середовища з використанням новітніх педагогічних технологій. uk_UA
dc.description.abstract In the thesis was presented a theoretical and experimental study of the problem of professional competence formation of future biology teachers. The author defined the essence of the leading concepts: „professional competence of biology teachers”, „competence” in the broad and narrow sense, determined the structure of the phenomenon and its components, criteria, indicators and levels; developed a classification of types of educational environment and established relationships between the structural components of professional competence and innovative educational environment. The author defined the main trends of biological education in higher institutions in conditions of European integration; determined core competencies of biology teachers; created a conceptual model of professional competence of biology teachers. In the research was developed and implemented in practice of higher education psychodiagnostic tools for determining the levels of teachers’ professional competence. Was approbated a complex developing program for formation of professional competence of future biology teachers in conditions of innovative educational environment using the latest pedagogical technologies. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Видавництво НПУ імені М.П.Драгоманова uk_UA
dc.subject компетентнісний підхід uk_UA
dc.subject компетенція uk_UA
dc.subject професійна компетентність uk_UA
dc.subject освітнє середовище uk_UA
dc.subject інноваційне освітнє середовище uk_UA
dc.subject вища біологічна освіта uk_UA
dc.subject концептуальна модель uk_UA
dc.subject комплексна розвивальна програма uk_UA
dc.subject формування професійної компетентності майбутніх учителів біології uk_UA
dc.subject новітні педагогічні технології uk_UA
dc.subject competence approach uk_UA
dc.subject competence uk_UA
dc.subject professional competence uk_UA
dc.subject educational environment uk_UA
dc.subject innovative educational environment uk_UA
dc.subject biological education in higher institutions uk_UA
dc.subject conceptual model uk_UA
dc.subject complex developing program uk_UA
dc.subject professional competence of future biology teachers uk_UA
dc.subject the latest pedagogical technologies uk_UA
dc.subject.classification 378.147:57 uk_UA
dc.title Теоретичні і методичні засади формування професійної компетентності майбутніх учителів біології uk_UA
dc.type Other uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу