Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Розвиток змісту літературного краєзнавства у школах Закарпаття (кінець XIX – початок XXI століття)

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Марфинець, Надія Василівна
dc.date.accessioned 2015-05-14T07:19:09Z
dc.date.available 2015-05-14T07:19:09Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.citation Марфинець, Надія Василівна. Розвиток змісту літературного краєзнавства у школах Закарпаття (кінець XIX – початок XXI століття) : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / Н. В. Марфинець ; наук. кер. М. В. Опачко ; Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова – Київ, 2014. – 25 c. uk_UA
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/6968
dc.description.abstract Дисертація присвячена дослідженню розвитку змісту літературного краєзнавства у школах Закарпаття кінця XIX – початку XXIст. На основі історико-педагогічних джерел виокремлено і охарактеризовано п’ять періодів розвитку. Визначено основні напрями літературного краєзнавства у шкільництві краю: громадянсько-патріотичний, історико-культурний, фольклорно-народознавчий, морально-ціннісний, проаналізовано їхній зміст. Висвітлено специфіку реалізації змісту через навчальні програми, підручники, посібники, педагогічну періодику. Проаналізовано методи, засоби, прийоми літературно-краєзнавчої діяльності. Подано схему реалізації змісту регіонального компонента з літературного краєзнавства у сучасній школі. Обгрунтовано структуру електронного посібника з літературного краєзнавства, представлено результати його експертної оцінки. Ключові слова: літературне краєзнавство, програми, підручники, форми, методи, засоби літературно-краєзнавчої діяльності, шляхи реалізації змісту, електронний посібник з літературного краєзнавства. uk_UA
dc.description.abstract This research focuses on the development of the literary content of local history in schools Transcarpathia end XIX – beginning of XXI century. Based on historical and pedagogical sources singled out and characterized five periods of development. The main directions of the literary school of ethnology in the region: civic, patriotic, historical, cultural, folklore and ethnology, moral values, analyzes their contents. Deals with the specific implementation of content across curricula, textbooks, manuals, educational periodicals. The methods, tools, techniques and local history of literary activity. Posted circuit implementation of the content of the regional component of literary local history in the modern school. The structure of the electronic textbook of literary ethnography, presents the results of peer review of its contents. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Видавництво НПУ імені М.П.Драгоманова uk_UA
dc.subject літературне краєзнавство uk_UA
dc.subject програми uk_UA
dc.subject підручники uk_UA
dc.subject форми uk_UA
dc.subject методи uk_UA
dc.subject засоби літературно-краєзнавчої діяльності uk_UA
dc.subject шляхи реалізації змісту uk_UA
dc.subject електронний посібник з літературного краєзнавства uk_UA
dc.subject literary studies uk_UA
dc.subject programs uk_UA
dc.subject manuals uk_UA
dc.subject forms uk_UA
dc.subject methods uk_UA
dc.subject tools and local history of literary activities through the implementation of content uk_UA
dc.subject an electronic guide to literary local history uk_UA
dc.subject.classification 372.88 (477.87) “18/20” uk_UA
dc.title Розвиток змісту літературного краєзнавства у школах Закарпаття (кінець XIX – початок XXI століття) uk_UA
dc.type Other uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу