Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Формування методичних компетентностей майбутніх учителів фізики

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Ніжегородцев, Владислав Олександрович
dc.date.accessioned 2015-05-13T12:49:42Z
dc.date.available 2015-05-13T12:49:42Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.citation Ніжегордцев, Владислав Олександрович. Формування методичних компетентностей майбутніх учителів фізики : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / В. О. Ніжегордцев ; наук. керівник Г. О. Грищенко ; М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2014. - 20 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/6960
dc.description.abstract Дослідження присвячене вивченню шляхів формування методичних компетентностей майбутніх учителів фізики в процесі професійної підготовки. У дисертації виконано теоретичне узагальнення і запропоновано нове розв’язання проблеми формування методичних компетентностей вчителя фізики в процесі професійної підготовки, що відображено в обґрунтуванні та експериментальній перевірці відповідної педагогічної моделі. Розроблена і теоретично обґрунтована модель формування методичних компетентностей майбутніх вчителів фізики в процесі професійної підготовки. Запропонована модель передбачає формування методичних компетентностей під час теоретичних занять з фізичних та астрономічних дисциплін і методики навчання фізики, під час педагогічної практики в школі, в процесі підготовки курсових робіт з теоретичної фізики і випускних кваліфікаційних (дипломних) робіт. У процесі педагогічного експерименту доведено, що запропонована модель формування методичних компетентностей позитивно вплинула на результати професійної підготовки майбутніх учителів фізики та є оптимальною. uk_UA
dc.description.abstract The research is devoted to the study of ways of methodical competence forming of future teachers of physics in the process of the professional training. Theoretical generalization is made and new solving of the problem of methodical competence forming of a teacher of physics in the process of the professional training that is reflected in the argumentation and experimental verification of the appropriate pedagogical model is proposed in the dissertation. The model of methodical competence forming of future teachers of physics in the process of the professional training is developed and theoretically proved. The proposed model predicts methodical competence forming during theoretical lessons on physics and astronomical subjects and methodology of physics teaching during pedagogical practice at school, in the process of coursework writing on theoretical physics and graduate qualification (diploma) works. In the process of pedagogical experiment it was proved that the proposed model of methodical competence forming positively influenced the results of professional training of future teachers of physics and is optimal. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Видавництво НПУ імені М.П.Драгоманова uk_UA
dc.subject компетентнісний підхід uk_UA
dc.subject компетентнісна модель uk_UA
dc.subject методичні компетентності uk_UA
dc.subject професійна підготовка uk_UA
dc.subject вчитель фізики uk_UA
dc.subject competence approach uk_UA
dc.subject competency model uk_UA
dc.subject professional training uk_UA
dc.subject teacher of physics uk_UA
dc.subject.classification 378-057.875:[37.091.12.011.3-051:53](043.3) uk_UA
dc.title Формування методичних компетентностей майбутніх учителів фізики uk_UA
dc.type Other uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу