Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Педагогічна діагностика професійної компетентності майбутніх учителів фізичної культури в процесі вивчення біологічних дисциплін.

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Войтовська, Оксана Миколаївна
dc.date.accessioned 2015-05-13T09:08:50Z
dc.date.available 2015-05-13T09:08:50Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.citation Войтовська, Оксана Миколаївна. Педагогічна діагностика професійної компетентності майбутніх учителів фізичної культури в процесі вивчення біологічних дисциплін : автореферат дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / О. М. Войтовська ; наук. керівник Л. П. Сущенко ; М-во освіти і науки України, Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2014. - 20 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/6959
dc.description.abstract У результаті дослідження вперше розроблено, обґрунтовано й експериментально перевірено модель педагогічної діагностики професійної компетентності майбутніх учителів фізичної культури в процесі вивчення біологічних дисциплін, яка включає цільовий, теоретико-методологічний, знаннєво-функціональний, контролюючий та підсумково-результативний структурні блоки; виявлено та експериментально перевірено організаційно-методичні умови педагогічної діагностики професійної компетентності майбутніх учителів фізичної культури в процесі вивчення біологічних дисциплін (забезпечення відповідності видів і форм педагогічної діагностики етапам навчання студентів у вищому навчальному закладі; систематичний аналіз рейтингу студентів та корекція їхніх досягнень у процесі творчої суб’єкт-суб’єктної взаємодії з викладачем; застосування електронного супроводу педагогічної діагностики професійної компетентності майбутніх учителів фізичної культури в процесі вивчення біологічних дисциплін). Уточнено зміст і термінологічні визначеності поняття «педагогічна діагностика професійної компетентності майбутніх учителів фізичної культури в процесі вивчення біологічних дисциплін», з’ясовані його можливості як наукового або професійно усталеного тезауруса; критерії, показники та рівні сформованості професійної компетентності майбутніх учителів фізичної культури в процесі вивчення біологічних дисциплін. uk_UA
dc.description.abstract As a result of research, first model of pedagogical diagnostics of professional competence of future teachers of physical culture is experimentally tested in the process of study of biological disciplines, which includes having a special purpose, theoretical and methodological, кnowledge-functional, supervisory and result-effective structural blocks; organizational and methodical terms of pedagogical diagnostics of professional competence of future teachers of physical culture are educed and experimentally tested in the process of study of biological disciplines (providing of accordance of kinds and forms of pedagogical diagnostics to the stages of studies of students in higher educational establishment; a systematic analysis of rating of students and correction of their achievements are in the process of the creative subject-interaction with a teacher; application of electronic accompaniment of pedagogical diagnostics of professional competence of future teachers of physical culture is in the process of study of biological disciplines). The content and terminological clarity of the term «pedagogical diagnostics of professional competence of future teachers of physical culture in the process of study of biological disciplines» is clarified, its capabilities as an established scientific or professional thesaurus are explained; criteria, indicators and levels of professional competence of future teachers of physical culture, is specified in the process of study of biological disciplines. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Видавництво НПУ імені М.П.Драгоманова uk_UA
dc.subject педагогічна діагностика uk_UA
dc.subject професійна компетентність uk_UA
dc.subject майбутні учителі фізичної культури uk_UA
dc.subject біологічні дисципліни uk_UA
dc.subject pedagogical diagnostics uk_UA
dc.subject professional competence uk_UA
dc.subject future teachers of physical culture uk_UA
dc.subject biological disciplines uk_UA
dc.subject.classification 378.091.12-051:796]:57 uk_UA
dc.title Педагогічна діагностика професійної компетентності майбутніх учителів фізичної культури в процесі вивчення біологічних дисциплін. uk_UA
dc.type Other uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу