Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Формування професійної компетентності майбутнього тренера з плавання у процесі вивчення фахових дисциплiн.

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Гращенкова, Жанна Вікторівна
dc.date.accessioned 2015-05-13T08:35:50Z
dc.date.available 2015-05-13T08:35:50Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Гращенкова, Жанна Вікторівна. Формування професійної компетентності майбутнього тренера з плавання у процесі вивчення фахових дисциплін : автореферат дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Ж. В. Гращенкова ; наук. кер. О. І. Федоренко ; М-во освіти і науки України, Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2015. - 20 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/6957
dc.description.abstract У результаті дослідження вперше розроблено, теоретично обґрунтовано та експериментально перевірено модель формування професійної компетентності майбутнього тренера з плавання у процесі вивчення фахових дисциплін, яка представлена сукупністю компонентів: методологічно-цільового, змістового, професійно-технологічного та оцінювально-діагностувального; виявлено критерії (когнітивний, особистісний, діяльнісно-операційний), показники та рівні (високий, середній, низький) сформованості професійної компетентності майбутнього тренера з плавання. Уточнено сутність поняття „професійна компетентність тренера з плавання” та структуру професійної компетентності майбутнього тренера з плавання, яка формується у процесі вивчення фахових дисциплін. Удосконалено комплексні програми педагогічної та тренерської практик, спрямованих на розвиток професійних умінь i навичок майбутнього тренера з плавання. Подальшого розвитку набули форми та методи формування професійної компетентності майбутнього тренера з плавання у процесі вивчення фахових дисциплін. uk_UA
dc.description.abstract The study first developed, theoretically proved and experimentally verified model of professional competence of the future swimming coach in the study of special disciplines, which is represented by a set of components: methodologically-oriented, informative, professional-technology, evaluation-diagnostic; identified criteria (cognitive, personality, activity-operational), indicators and levels (high, medium, low) of formation of professional competence of the future swimming coach. Refined essence of the concept of ,,professional competence swimming coach” and the structure of the professional competence of the future swimming coach, which is formed in the course of studying special disciplines. Improved comprehensive programs and educational coaching practices aimed at the development of professional skills of the future skills is swimming coach. Further developed the forms and methods of formation of the professional competence of the future swimming coach in the study of the professional disciplines. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Видавництво НПУ імені М.П.Драгоманова uk_UA
dc.subject формування професійної компетентності uk_UA
dc.subject майбутній тренер з плавання uk_UA
dc.subject фахові дисциплiни uk_UA
dc.subject formation of professional competence uk_UA
dc.subject future swimming coach uk_UA
dc.subject professional discipline uk_UA
dc.subject.classification 371.134:796.015 uk_UA
dc.title Формування професійної компетентності майбутнього тренера з плавання у процесі вивчення фахових дисциплiн. uk_UA
dc.type Other uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу