Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Теоретичні і методичні засади професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури до роботи з учнями з відхиленнями у стані здоров’я

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Іванова, Любов Іванівна
dc.date.accessioned 2015-05-13T06:41:29Z
dc.date.available 2015-05-13T06:41:29Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.citation Іванова, Любов Іванівна. Теоретичні і методичні засади професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури до роботи з учнями з відхиленнями у стані здоров'я : автореферат дис. ... докт. пед. наук : 13.00.04 / Л. І. Іванова ; наук. кер. Л. П. Сущенко ; М-во освіти і науки України, Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2014. - 40 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/6954
dc.description.abstract У результаті дослідження вперше розроблено та науково обґрунтовано систему професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури до роботи з учнями з відхиленнями у стані здоров’я на підставі застосування системного, особистісно-діяльнісного, програмно-цільового, контекстного, рефлексивного підходів. Визначено історичні передумови та періоди становлення в Україні професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури до роботи з учнями з відхиленнями у стані здоров’я. Здійснено порівняльний аналіз професійної підготовки фахівців у провідних вищих навчальних закладах різних країн світу до роботи з особами з відхиленнями у стані здоров’я. Уточнено термінологічний апарат у контексті професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури до роботи з учнями з відхиленнями у стані здоров’я. Теоретично обґрунтовано структуру готовності майбутніх учителів фізичної культури до роботи з учнями з відхиленнями у стані здоров’я, конкретизовано зміст її компонентів відповідно до вимог сучасності. Розроблено концепцію професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури до роботи з учнями з відхиленнями у стані здоров’я. Розроблено, теоретично обґрунтовано та експериментально перевірено модель професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури до роботи з учнями з відхиленнями у стані здоров’я. Удосконалено зміст професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури до роботи з учнями з відхиленнями у стані здоров’я. uk_UA
dc.description.abstract The study was first developed and scientifically validated system of vocational training of future teachers of physical culture to work with schoolchildren with disabilities in the state of health on the basis of a systematic approach, learner-activity, program-oriented, context and reflexive approaches. Historical background and the periods of formation of professional training of future teachers of physical culture to work with schoolchildren with disabilities in the state of health determined in Ukraine. Comparative analysis of training at leading universities around the world to work with people with disabilities in the state of health was done. In the context of professional training of future teachers of physical culture to work with schoolchildren with disabilities in the state of health clarified terminological system. The structure readiness of the future teachers of physical culture to work with schoolchildren with disabilities in the state of health theoretically grounded concretized content of its components in accordance with the requirements of modern times. The concept of professional training of future teachers of physical culture to work with schoolchildren with disabilities in the state of health was developed. Developed theoretically substantiated and experimentally tested the model of professional training of future teachers of physical culture to work with schoolchildren with disabilities in the state of health. The content of the training of future teachers of physical culture to work with schoolchildren with disabilities in the state of health improved. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Видавництво НПУ імені М.П.Драгоманова uk_UA
dc.subject професійна підготовка uk_UA
dc.subject майбутні вчителі фізичної культури uk_UA
dc.subject здоров’я uk_UA
dc.subject учні з відхиленнями у стані здоров’я uk_UA
dc.subject preparation uk_UA
dc.subject future teachers of physical culture uk_UA
dc.subject health uk_UA
dc.subject schoolchildren with disabilities in the state of health uk_UA
dc.subject.classification 378.011.3 – 051:796 uk_UA
dc.title Теоретичні і методичні засади професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури до роботи з учнями з відхиленнями у стані здоров’я uk_UA
dc.type Other uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Links Collection

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics