Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Методика підготовки майбутніх учителів музики до керівництва колективним музикуванням школярів

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Романчук, Ярина Миколаївна
dc.date.accessioned 2015-05-12T06:47:51Z
dc.date.available 2015-05-12T06:47:51Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Романчук, Ярина Миколаївна. Методика підготовки майбутніх учителів музики до керівництва колективним музикуванням школярів : автореферат дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Я. М. Романчук ; наук. кер. А. В. Козир ; Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2015. - 21 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/6944
dc.description.abstract У дисертаційному дослідженні розглянуто проблему формування підготовленості майбутніх учителів музики до керівництва колективним музикуванням школярів, обґрунтовано принципи та розроблено методику підготовленості майбутніх учителів музики до організації колективного музикування школярів з позиції системного, компетентнісного, творчого, рефлексивного та діяльнісно-вольового підходів, що дало змогу систематизувати, логічно вибудувати теоретичний матеріал відповідно до обраних загальнонаукових методологічних засад. Процес фахової підготовки майбутніх учителів музики до організації колективного музикування школярів забезпечує визначена нами взаємодія принципів, а саме: фахової спрямованості, інтегративної взаємодії, творчої індивідуалізації. Визначено компонентну структуру, критерії, показники та рівні сформованості підготовленості студентів до керівництва колективним музикуванням школярів, що становить взаємозв’язок наступних компонентів: мотиваційно-стадіального, когнітивно-комунікативного та виконавсько-рефлексивного. Розроблено та експериментально перевірено поетапну методику формування підготовленості майбутніх учителів музики до керівництва колективним музикуванням школярів, що проходила реалізувалась у три етапи педагогічної роботи, а саме: орієнтаційно-спрямувального, комплексно-поглиблювального, творчо-результативного. Результати проведеного дослідження допомогли визначити основні прийоми та методи реалізації всього комплексу формування підготовленості майбутніх учителів музики до керівництва колективним музикуванням школярів. uk_UA
dc.description.abstract In dissertation research the problem of forming of preparedness of future music masters is considered to guidance of collective schoolchildren music making, principles are reasonable and methodology of preparedness of future music masters is worked out to organization of collective schoolchildren music playing from position system, competence , creative, reflexive and action-volitional approaches, that gave an opportunity to systematize, logically to line up theoretical material and in accordance with select scientific methodological principles. The process of professional preparation of future music masters to organization of collective schoolchildren music playing is provided by certain by us cooperation: professional orientation, integrative interaction, creative individualization. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Видавництво НПУ імені М.П.Драгоманова uk_UA
dc.subject колективне музикування школярів uk_UA
dc.subject майбутні вчителі музики uk_UA
dc.subject керівництво навчальним колективом uk_UA
dc.subject поетапна методика uk_UA
dc.subject взаємодія uk_UA
dc.subject collective schoolchildren music playing uk_UA
dc.subject future music masters uk_UA
dc.subject guidance by an educational collective uk_UA
dc.subject stage-by-stage methodology uk_UA
dc.subject interaction uk_UA
dc.subject.classification 378.147.016:78.071.2 (043.3) uk_UA
dc.title Методика підготовки майбутніх учителів музики до керівництва колективним музикуванням школярів uk_UA
dc.type Other uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу