Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Методика формування виконавських умінь підлітків у процесі навчання гри на духових інструментах

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Палаженко, Олег Петрович
dc.date.accessioned 2015-05-08T13:03:33Z
dc.date.available 2015-05-08T13:03:33Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Палаженко, Олег Петрович. Методика формування виконавських умінь підлітків у процесі навчання гри на духових інструментах : автореферат дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / О. П. Палаженко ; наук. кер. О. П. Щолокова ; Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2015. - 20 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/6939
dc.description.abstract Дисертаційне дослідження присвячене актуальній проблемі формування виконавських умінь підлітків у процесі навчання гри на духових інструментах. Розроблено та експериментально перевірено процес формування виконавських умінь учнів-духовиків в умовах позашкільної спеціалізованої освіти. Визначено ефективні форми, методи і засоби формування виконавських умінь підлітків у процесі навчання гри на духових інструментах. У дослідженні виділені структурні компоненти сформованості виконавських умінь учнів-духовиків, а саме: мотиваційно-вольовий, когнітивно-комунікативний, емоційно-ціннісний та особистісно-творчий. Доведено, що ефективність набуття виконавських умінь залежить від забезпечення відповідних принципів, педагогічних умов, методів та форм навчання. Розроблено, теоретично обґрунтовано і експериментально перевірено методичну модель, яка впроваджувалася на трьох етапах дослідження: підготовчо-кумулятивному, змістовно-рефлексивному та творчо-самостійному. Встановлено, що розроблена нами методична модель є оптимальною для формування виконавських умінь учнів у процесі навчання гри на духових інструментах в спеціалізованих позашкільних навчальних закладах. uk_UA
dc.description.abstract The present dissertation research is devoted to the topical problem of teenagers performing abilities forming in the process of learning how to play the wind instruments. The process of forming the students-wind instruments-players performing abilities is specified and experimentally tested in the conditions of out of school specialized education. The efficiency of forms, methods and skills of performing abilities forming in the process of learning the wind instruments playing is proved. The research highlighted the structural components of students’ performing abilities formation such as: motivationally strong willed, cognitive communicative, emotionally valued and personally creative. It is proved that the effectiveness of getting performing abilities depends on providing certain pedagogical conditions, principles, methods and forms. A methodical model was worked out, theoretically proved and experimentally teased. The model was being implemented at the three stages of studies: preparatory-cumulative, content-reflexive and independent creative. It is established that the developed methodological model is optimal for the formation of the performer's skills of students in the process of training to play the wind instrument in school specialized education. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Видавництво НПУ імені М.П.Драгоманова uk_UA
dc.subject виконавські уміння uk_UA
dc.subject учні-духовики uk_UA
dc.subject методична модель формування виконавських умінь uk_UA
dc.subject методична модель формування виконавських умінь uk_UA
dc.subject позашкільна спеціалізована освіта uk_UA
dc.subject performing abilities uk_UA
dc.subject the students-wind instruments-players uk_UA
dc.subject methodical model of performing abilities formation uk_UA
dc.subject out of school specialized education uk_UA
dc.subject.classification 781.2:373 uk_UA
dc.title Методика формування виконавських умінь підлітків у процесі навчання гри на духових інструментах uk_UA
dc.type Other uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу