Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Методика використання сугестивних технологій у музично-виконавській підготовці майбутніх учителів музики

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Міщанчук, Вікторія Миколаївна
dc.date.accessioned 2015-05-08T09:19:10Z
dc.date.available 2015-05-08T09:19:10Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.citation Міщанчук, Вікторія Миколаївна. Методика використання сугестивних технологій у музично-виконавській підготовці майбутніх учителів музики : автореферат дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / В. М. Міщанчук ; наук. кер. А. В. Козир ; Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2015. - 20 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/6930
dc.description.abstract У дисертації досліджується проблема удосконалення музично-виконавської підготовки майбутніх учителів музики з використанням сугестивних технологій. Здійснено історичний, теоретико-методологічний аналіз літератури з означеної проблеми, розкрито сутність поняття «сугестія», «сугестивна технологія», «музично-виконавська підготовка»; надано авторське тлумачення поняття «сугестивна технологія у музично-виконавській підготовці майбутніх учителів музики»; визначено методологічні підходи, принципи, та функції, що зумовило виокремлення структурних компонентів (мотиваційно-спрямованого, комунікативно-компетентністного, діяльнісно-творчого) та педагогічних умов. Науково обґрунтовано критерії, показники, рівні сформованості музично-виконавської підготовленості студентів з використанням сугестивних технологій. Розроблено методичний інструментарій та поетапна методика музично-виконавської підготовки майбутніх учителів музики з використанням сугестивних технологій, експериментально перевірено її ефективність та доцільність реалізації у процесі дослідницько-експериментальної роботи. uk_UA
dc.description.abstract The thesis studies the problem of improving musical and performance training of future teachers using suggestive technologies. There was made the historical, theoretical and methodological analysis of the literature on the above mentioned problem, there was shown the essence of the concept of "suggestion", "suggestive technology", "music and performance training"; there was presented the author’s interpretation of the notion "suggestive technology in music and performing training of future teachers"; there were defined the methodological approaches, principles and functions, resulted in the isolation of the structural components (motivational oriented, communicative competence, actions creative) and pedagogical conditions. The criteria, parameters, levels of musical and performance training of students using suggestive technologies are scientifically substantiated. The methodical instruments and the stage by stage methods of musical and performance training of future teachers using the suggestive technology were developed, their effectiveness and feasibility in the process of research and experimental work were experimentally verified. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Видавництво НПУ імені М.П.Драгоманова uk_UA
dc.subject сугестія uk_UA
dc.subject сугестивна технологія uk_UA
dc.subject форми uk_UA
dc.subject методи та засоби навіювання uk_UA
dc.subject музично-виконавська підготовка uk_UA
dc.subject майбутній вчитель музики uk_UA
dc.subject методика uk_UA
dc.subject suggestion uk_UA
dc.subject suggestive technology uk_UA
dc.subject forms uk_UA
dc.subject methods and means of suggestion uk_UA
dc.subject musical and performance training uk_UA
dc.subject future music teacher uk_UA
dc.subject methodology uk_UA
dc.subject.classification 378.016:78+378:37.011.3-051+159.962 uk_UA
dc.title Методика використання сугестивних технологій у музично-виконавській підготовці майбутніх учителів музики uk_UA
dc.type Other uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу