Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Формування педагогічної емпатії майбутніх учителів музики в процесі диригентсько-хорової підготовки.

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Гавран, Ірина Анатоліївна
dc.date.accessioned 2015-05-08T08:54:09Z
dc.date.available 2015-05-08T08:54:09Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Гавран, Ірина Анатоліївна. Формування педагогічної емпатії майбутніх учителів музики в процесі диригентсько-хорової підготовки : автореферат дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / І. А. Гавран ; наук. кер. А. В. Козир ; Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2015. - 20 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/6929
dc.description.abstract У дисертаційному дослідженні розглянуто проблему формування педагогічної емпатії майбутніх учителів музики в процесі диригентсько-хорової підготовки, де означений феномен трактується як ціннісного особистісно-професійного утворення, що характеризується емоційно-почуттєвим ставленням педагога до розуміння своїх вихованців, що реалізується у процесі творчої взаємодії та сприяє покращенню музично-педагогічної діяльності. Визначено компонентну структуру, критерії, показники та рівні сформованості педагогічної емпатії у майбутніх учителів музики. Розроблено та експериментально перевірено поетапну методику формування педагогічної емпатії майбутніх учителів музики в процесі диригентсько-хорової підготовки, що проходила у перебігу таких взаємопов’язаних етапів: підготовчо-коректуючого, індивідуально-самостійного, творчо-діяльнісного. Результати проведеного дослідження допомогли визначити основні прийоми та методи реалізації всього комплексу формування педагогічної емпатії у майбутніх учителів музики. uk_UA
dc.description.abstract The research deals with the problem of formation of pedagogical empathy of future music teachers in the process of conductor – choral training, where the definite phenomenon is explained as evaluative, personal-professional formation, which is characterized by the emotional - sensational attitude of a teacher to understanding his students, and is realized in the process of creative interaction, which leads to the improvement of music-pedagogical activity. The defined structure of component, criteria, indicators and levels of formation of pedagogical empathy of future music teachers. Developed and experimentally tested the phased method of forming pedagogical empathy of future music teachers in the process of conduct-choral training, which took place during the following interrelated phases: preparatory-correction, individually-independent, creative activity. Results of the research helped identify the basic techniques and methods of implementation of the whole complex formation of empathy of pedagogical future teachers of music. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Видавництво НПУ імені М.П.Драгоманова uk_UA
dc.subject педагогічна емпатія uk_UA
dc.subject майбутні вчителі музики uk_UA
dc.subject диригентсько-хоровий процес uk_UA
dc.subject поетапна методика uk_UA
dc.subject empathy uk_UA
dc.subject pedagogical empathy uk_UA
dc.subject conductor-choral process uk_UA
dc.subject future teachers of music uk_UA
dc.subject phased methods uk_UA
dc.subject.classification 371.132:159.943:78(043.3) uk_UA
dc.title Формування педагогічної емпатії майбутніх учителів музики в процесі диригентсько-хорової підготовки. uk_UA
dc.type Other uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу