Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Формування самоконтролю творчої інтерпретаційної діяльності майбутнього вчителя музики у процесі вокально-хорового навчання.

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Бай, Шаожун
dc.date.accessioned 2015-05-08T08:35:40Z
dc.date.available 2015-05-08T08:35:40Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.citation Бай Шаожун. Формування самоконтролю творчої інтерпретаційної діяльності майбутнього вчителя музики у процесі вокально-хорового навчання : автореферат дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Бай Шаожун ; наук. кер. А. В. Козир ; Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2014. - 21 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/6928
dc.description.abstract Дисертаційне дослідження присвячене актуальній проблемі формування самоконтролю творчої інтерпретаційної діяльності майбутнього вчителя музики у процесі вокально-хорового навчання. У ній уточнено поняття «самоконтроль творчої інтерпретаційної діяльності майбутнього вчителя музики» і сутність його формування в процесі фахової підготовки студентів і введено в науковий обіг. У дисертації визначено, що самоконтроль особистості базується на інтроспекції, тобто процесі самоспостереження, що складається з вивчення власних почуттів, думок самою особистістю. Специфіка творчої інтерпретаційної діяльності майбутнього вчителя музики полягає в тому, що в музичній інтерпретації ми звертаємося до двох форм, а саме: художнього збагачення тексту вокально-хорового твору і художнього його відтворення. Методика формування самоконтролю творчої інтерпретаційної діяльності майбутнього вчителя музики складалася з трьох етапів. Перший –інформаційно-адаптаційний етап полягає у розвитку інтересу студентів до вокально-хорового виконавства й установки на самовдосконалення у процесі творчої інтерпретаційної діяльності майбутніх учителів музики. Другий етап – художньо-поглиблений – спрямований на розвиток творчої виразної інтерпретації вокально-хорових творів. Третій – аналітико-креативний спрямований на розвиток у студентів здатності до яскравого втілення вокально-хорових образів, прояву артистизму у виступах. uk_UA
dc.description.abstract The thesis is devoted to the actual problem of formation of creative self-interpretive activity of the future music teachers in the process of vocal and choral training. It clarified the concept of "self-creative interpretive activities of the future teacher of music" and the nature of its formation in the process of training students, and introduced in the scientific revolution. The dissertation is determined that self-identity is based on introspection, ie process of introspection, which consists of the study of their own feelings and thoughts of the individual. Specificity of creative interpretive activities of the future teacher of music is that musical interpretation we refer to two forms, namely: artistic text enrichment vocal and choral works of art and play. Methods of forming self-creative interpretive activities of the future teacher of music consisted of three stages. The first – the information-adaptation phase is to develop students' interest in vocal and choral performance and installation of self-cultivation in the process of creative interpretive activities. The second stage – Art and depth – is aimed at developing creative expressive interpretation of vocal and choral works. Third – the analytical and creative aims to develop in students the ability to vivid incarnation vocal and choral images display of artistry in the speeches. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Видавництво НПУ імені М.П.Драгоманова uk_UA
dc.subject майбутній вчитель музики uk_UA
dc.subject самоконтроль uk_UA
dc.subject творча інтерпретаційна діяльність uk_UA
dc.subject інтроспекція uk_UA
dc.subject художнє відтворення uk_UA
dc.subject вокально-хорове навчання uk_UA
dc.subject future music teachers uk_UA
dc.subject self-control uk_UA
dc.subject creative interpretive activities uk_UA
dc.subject introspection uk_UA
dc.subject art reproduction uk_UA
dc.subject vocal and choral training uk_UA
dc.subject.classification 378.016:[784:781.68] (043.3) uk_UA
dc.title Формування самоконтролю творчої інтерпретаційної діяльності майбутнього вчителя музики у процесі вокально-хорового навчання. uk_UA
dc.type Other uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics