Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Формування пізнавального інтересу до українського пісенного фольклору в майбутніх учителів музики Китаю

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Лі, Чжаофен
dc.date.accessioned 2015-05-07T08:05:55Z
dc.date.available 2015-05-07T08:05:55Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Лі Чжаофен. Формування пізнавального інтересу до українського пісенного фольклору в майбутніх учителів музики Китаю : автореферат дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Лі Чжаофен ; наук. кер. Н. П. Гуральник ; М-во освіти і науки України, Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2015. - 20 с.
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/6917
dc.description.abstract У дисертації досліджено проблему формування пізнавального інтересу до українського пісенного фольклору в майбутніх учителів музики Китаю. Проаналізовано та систематизовано обрану дефініцію за галузями наукового знання, подано власне розуміння змістової сутності цього поняття, визначено стан дослідженості проблеми в теорії та практиці педагогічної науки. Визначено психолого-педагогічну сутність пізнавального інтересу, його компонентну структуру, розроблено критерії сформованості пізнавального інтересу у китайських студентів та поетапність його формування в навчальній діяльності у педагогічному ВНЗ. Використано усвідомлення традиції як культурно-освітньої тенденції; представлено розв’язання проблеми на основі застосування фольклорного пісенного матеріалу як пізнавального комплексу навчання китайських студентів; розроблено методику формування пізнавального інтересу майбутніх учителів музики Китаю за рахунок обґрунтування відповідних науково-теоретичних підходів, принципів та доцільних педагогічних умов. У роботі здійснено уточнення щодо змісту поняття «формування пізнавального інтересу до українського пісенного фольклору» у китайських студентів; набули освітнього значення стимулююча та регулятивна сутність аксіологічно-мотиваційної сфери особистості, зміст опанування української пісенної творчості стосовно фахової підготовки майбутніх учителів музики Китаю. Теоретично обґрунтовано, розроблено та апробовано методику поетапного формування пізнавального інтересу до українського пісенного фольклору в майбутніх учителів музики Китаю, визначено рівні досягнення її ефективності та перевірено результати її практичного застосування у навчальних дисциплінах музичного профілю. uk_UA
dc.description.abstract In the dissertation investigation the problem of cognitive interest to Ukraine song folk of future music teacher of China. Than is analyse and systematize cognitive interest in the theoretic conclusions of difference branches of science cognitive, was done own understanding of this concept content as selective direction of person psychical processes to perception, studying and performance Ukraine song folk, which is characterized realize attitude and positive emotions from cognitive doing, also serves powerful stimulus of music and pedagogic specialist activity. We were defined condition investigation problem in theory and practice pedagogic knowledge; psychical and pedagogic cense of cognitive interest, its component structure, working out criterions of forming cognitive interest of China students and stages its perfecting in pedagogic study doing. Realized using of traditions as tendency in education; was presented decision of problem on the basis using Folk song as China students cognitive complex; working out methodic formation of cognitive interest future music teachers of China, based on the art valuable orientations; cultural; historical and pedagogic; musical science and effusive investigation as the science approaches. Working out and presented the structure of this phenomenon, which content of those component: requirement and emotion, social and sense and ethnic-cultural, which provide with such criterions : measure requirement and emotion activity, measure realize own reason for the first component; measure activity for Ukraine song folk in the society for second component; measure of cultural valuable of music folk, measure valuable relation for ethnic song folk for third component with their indexes. In this investigation was used principals : historical and pedagogical sequence, emotion expedient; people pedagogic; alike music rite; national cultural alike. In this dissertation concrete content of term “cognitive interest formation for Ukraine song folk” China students. In this material presented methods of formation cognitive interest for Ukraine song folk China students, appointed levels reach progress, effects and practice meaning in the music disciplines. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Видавництво НПУ імені М.П.Драгоманова uk_UA
dc.subject пізнавальний інтерес uk_UA
dc.subject етнопедагогіка uk_UA
dc.subject фольклор uk_UA
dc.subject українська пісня uk_UA
dc.subject полікультурна універсалізація традиції uk_UA
dc.subject методична система uk_UA
dc.subject вчитель музики uk_UA
dc.subject cognitive interest uk_UA
dc.subject ethno pedagogy uk_UA
dc.subject folk uk_UA
dc.subject Ukraine song uk_UA
dc.subject poly cultural universal tradition uk_UA
dc.subject methodic system uk_UA
dc.subject music teacher uk_UA
dc.title Формування пізнавального інтересу до українського пісенного фольклору в майбутніх учителів музики Китаю uk_UA
dc.type Other uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу